2011年7月12日 星期二

南越七天遊之第五天...part 2

櫃檯小姐介紹房間設施離開後, 我八掛打開mini bar看看, 發覺mini bar完全是室溫的, 更奇怪的是, 所有飲品都是雙數的, 唯其中一枝sparkling water只得一枝, 我以為因為房間中巳放置了2complimentary water讓住客飲用, 所以酒店費事放兩枝水入mini bar. 有告訴朋友我的發現, 不過佢零反應. 而這枝sparkling water亦導致我check-out時和酒店發生argue. 我承認我是有一絲絲疏忽的, 因我臨出門前和櫃檯一位男職員說mini bar是壞的, 內裡的飲料是室溫的, 那知果位男職員堅持唔凍既雪櫃係正常的, 後來在我insist, 他才答應找人幫我查看. 我想我是應該於那時候提出那枝單丁sparkling water的問題


之後步行前往Sinh Tourists訂明天的city tour, 一路都好大雨, 所以混身濕晒. 我本來好想找TM Brothers訂它的一天團, 因它才cover 我好想去的Crazy House.  但可惜在整條大叻的背包街, 即係Bui Thi Xuan Street都找不到它的芳蹤, 問人才知巳搬到老遠. 在這麼大雨又巳入黑的情況下, 唯有book Sinh Tourists.  在Sinh Tourists office碰到一位靚仔, 原來佢係第三代加拿大華僑, 會說少許廣東話. 主要係我朋友同佢傾計, 我掛住望佢個靚仔樣, 所以唔記得佢呢個Asia trip會去邊幾個國家. 剩係記得佢話巳經去左Laos, Thailand, Cambodia.....我朋友問我係咪嗒糖, 我都唔能夠否認!


訂好團便隨便找地方吃飯最後落腳在一家一人一鍋吃火鍋晚餐, 水準平平, 但真的便宜. 點了一鍋海鮮鍋, 一鍋泡菜海鮮鍋, 一客鱷魚串燒, 一碟生牛肉, 兩枝可樂才VND132,000. 該餐廳在Ngoc Lan Hotel附近. 要是我有機會再去大叻, 我諗我會住Ngoc Lan, 因為地理位置方便好多.


 




 


沒有留言: