2012年11月30日 星期五

烏茲別克 - Day 9 (Samarkand -> Urgut -> Tashkent)…Part 2

















Day 9 (3-10-2012, Wed)


11am離開Urgut Bazaar, 剛好4pm抵達Tashkent. 由地胆Frank帶我找地方先醫肚才去酒店check-in.

 


呢間餐廳叫Lyabi Hauz. 又係唔鍾意開燈既, 用餐地方黑掹掹, 最光反而係個open kitchen




這裡蒼蠅唔算多, d食物都幾好食架, Frank果然冇介紹錯. 呢餐食左SOM20,000 (HK$62.5)



又住番Nur Hotel


又俾番同一間房我



Nur Hotel
環境真的不錯



今日坐足半日車
, 冇乜攪作. 一早plan定要行超巿, 行超巿是我的賣飛佛”. 睇過Lonely Planet話酒店附近有超巿的(其實都唔算好近, 要行十幾分鐘至到)


 


呢間叫Kozinka Supermarket, 睇外型好似幾得




雖則係冰鮮, 但總算見到魚. 中間呢種魚大條到好似隻貓咁, 不過睇相唔多覺.



冰鮮魚隔離係死魚
, 似中國人的風乾咸鮮



見到呢
d蛋糕紙模的價錢嚇死我. 一條為起HK$73. 去上海街買起碼平一半.



左手面果兩行, 幾層咁高的蛋糕, 一個價錢HK$116. 右手面果兩行, d既蛋糕, 每個售HK$67.  唔算貴, 但賣相令人郤步.



巡視完業務便走人, 呢間超巿勁劏人, 尤其是進口貨. 例如: Lindt牌朱古力, 一盒HK$300. Heinz茄汁, 一樽HK$30+.


 


其實酒店向右行第一街口有一間超巿, 規模比Kozinka細很多. 不過咁近酒店點解唔入去八下





好想食甜品
, 頭先果間超巿的甜品比較趕客, 反而呢間小小超巿雖然只賣幾款甜品, 但冇咁樣衰.


 


全都是俄文, 我其實一眼睇中呢件類似拿破倫的甜品, SOM3,290一件 (HK$10.3). 呢件餅真身成舊磚頭咁大架.  至於味道都唔錯, 不太甜. 我食左1/4就食唔落了.




小插曲: 在心大心細的時候, 負責甜品櫃果個女仔一直對住我笑, 跟住指住自己話自己係Korean, 原來佢以為我都係韓國人. 不過佢個樣巳經完全唔似韓國人了, 相信她是幾代前巳移居當地的朝鮮族.  佢好想同我傾計, 可惜她不會英語, 我不會俄語. 於是她召來在超巿裡賣電話咭的靚女幫我翻譯個靚女英語非常好, 在她推介下, 我買了呢件餅. 烏茲別克人真的很nice, helpful.


 


再買了呢盒石榴汁. SOM4,090 (HK$12.8). 呢度d果汁真係又好飲又平



沒有留言: