2012年11月9日 星期五

烏茲別克 - 正式出發...Part 1


Day 0 (24-9-2012, Mon)

由於是凌晨機,  所以晚上9點多便要出門. 唔知係咪貴人出路招風雨, 當天本來一整天都好好天, 但那天晚上居然變成黃雨警告. 好彩借用了家姐的菲菲幫我手推行李到巴士站搭機場巴士, 雖然我們兩人也撐著著雨傘, 但也變了落湯雞.


 


香港的check-in counter會一次過發給你香港到首爾及首爾到塔什干的boarding pass.












以超音速快快進入departure hallTravelers’ Lounge抖抖. 信用咭公司給我的priority pass巳擁有幾年但一次都未享用過.


 


這個lounge的食物很一般, 志在飲杯水和可以坐下來和朋友what’s app.


 


坐左差不多2粒鐘, what’s app和家姐及好友 C/G/K/M/S小姐道別後便去15號閘等上機. 全機爆滿, 霸位瞓覺夢想破滅了!




Day 1 (25-9-2012, Tue)


香港往首爾呢一程機是坐A380, 之前好期待. 但我話你知 係一d都唔舒服既! 我完全冇瞓過1分鐘.


 


眼光光到天光, 早上5:35am抵達仁川機場





入境手續及取行李片刻便完成. 馬上往找位於1Exit 12之間的Korean Air Arrival Information Desk Counter領取我的酒店voucher及早, 午餐卷.








Counter職員著我等片刻, 陣間會有酒店的shuttle接我去酒店. 大韓安排入住的是Hyatt Regency Hotel, 不用3分鐘車程來到.









 



放低行李, 洗過面便落樓下吃早餐. 早餐是自助式, 款式主要為西及韓式, 味道也不錯, 咖啡但麻麻.



吃飽便回房洗澡及睡覺, 因為1:15pm, 要坐酒店的shuttle bus回機場check-in.


 


距離boarding還有2個小時, 最好便是在lounge消磨時間兼用free wi-fi. 信用咭公司給我的priority pass巳擁有幾年但一次都未用過. 首爾仁川機場有好幾個lounge, 但呢張咭只可以使用Hub Lounge.



其實我一d都唔肚餓, 但為了即將訪韓的G小姐, 我決定卧身嚐胆, 攞個胃較飛.




呢個lounge的食物好過香港的lounge多多聲. 尤其是個香辣海鮮杯麵, ! 飽到扣喉都要食.



 

2 則留言:

1733 提到...

無瞓到同架A380有乜野關係?
[1733回覆12/15/2012 15:43:58]我都唔算高架喇,5呎9吋左右啦!
[版主回覆12/15/2012 15:35:11]哦, 原來1733兄是身材高人的人, 本人就6呢爭11吋.
[1733回覆12/14/2012 17:07:47]咁講對我呢D高人就OK啦!
[版主回覆12/14/2012 17:03:46]對我地呢d矮人絕對有關係, A380的座位好唔舒服又硬架, 同UA的客機有得揮.

1733 提到...

咁得人驚?飽到扣喉都仲要再食?
[版主回覆12/14/2012 17:02:24]個杯麵真係好好食架. 懷念ing!