2013年3月4日 星期一

“慢”遊老撾 ~ Day 1




27-Feb-2013 (Wed)



 
 

出發lu 
~~ ~



 



航班是下午1:25pm, 所以今天唔似平時去旅行咁早早便要爬起床.  10:25am順利登上機場巴士, 不用1小時便到達機場二號客運大樓了. 我都係第一次去二號客運大樓check-in.  泰航的櫃位也沒有很多人排隊, 所以好快又攪掂check-in手續.






仲有成個幾兩個鐘頭
, 梗係入lounge休息下, 攞枝水飲飲.  雖然我覺得香港的airport lounge食物水平連Manila個機場也比不上, 但係唔駛俾錢就唔好咁多聲氣了.






抖夠就施施然登機去






今次是第二次坐
A380型的機種.
上次去烏茲別克,
香港去首爾果一程又是坐A380,
但座位辛苦到死.
不過泰航的同類型飛機又舒服好多喎,
真奇怪.



 



飛機準時起飛, 起飛不久,
空中小姐便派發入境咭.
我這頭豬炳,
居然只係填左departure果一面,
完全無諗過應該先填arrival果一面.
去到曼谷機場,
過移民局時才知自己咁大懞.




泰航的飛機餐賣相不錯. 我點了燴牛肉,
不過咸到飛起,
我只吃了少許便收手.
右手面的沙律,
上面有幾隻蝦仔架.
至於個甜品,
類似egg
custard pudding但
就好大陣粉味同好甜, 食左一啖就放棄.





泰航幾週到, 前面椅背的monitor唔單止可以睇電影,
仲有一些有用的交通資訊給旅客參考.





去曼谷的機程真係好快, 食完午餐冇幾耐又話落機了.




曼谷
Suvarnabhumi Airport的冷氣超級弱,
在等候過移民局果20分鐘,
汗巳是流過不停.



  



攞完行李就要兌泰幣. 出發前幾日在香港都有上網check住百年找換店的價.  明明記得果幾日都係3.79, 點之到左曼谷機場,
幾間銀行的滙率都超差,
只有3.47!
真搶錢,
早知在香港果時就兌定.





 


雖然條氣唔順但我必須要兌錢, 結果兌左HK$1,000的泰幣,
因為要買Bangkok
-> Nong Khai
的夜車車票, 同埋食嘢都要當地貨幣啦.








當初我在編排行程時, 本是想搭在曼谷
Hualamphong Train Station開出的sleeping
train
前往Nong Khai(搭火車一定舒服過搭巴士啦,
係咪?),
可惜Thai Railways不知何故取消了網上訂票服務.
這決定讓所有外國旅客都非常之不便.
為了不想拓住石咁重的背包去到火車站才知沒床位,
要是樣衰起上來連續幾日都冇位就大鑊了,
於是改變主意轉為搭巴士進入永珍吧. 



  

其實怎樣從曼谷機場以陸路方式進入永珍我都是博一舖.  我知道曼谷Mochit Station有巴士直接前往永珍,
我亦都知道背包客樂園Khao
San Road
那裡的旅行社有直接前往永珍的巴士車票賣, 但我就是固執不想離開曼谷機場.
我查過曼谷機場的網頁,
他們的Public
Transportation Centre
是有車開往Nong Khai,
不過網上那份leaflet巳是2010年印制,
都唔知有幾堅.
!
去到至算啦.



問了在
Arrival HallTourist
Information Desk
怎樣去Public Transportation Centre. 她指示我前往出口4,
再步行往50米便有shuttle
bus station
前往Public Transportation Centre.






這便是shuttle bus候車處,
其實有好多條線來回機場及Public
Transportation Centre
, 包括A,
B, C, D & Express Route.
不過我睇極唔明大家之間的分別,
但似乎停此站的shuttle
bus
都會把客人送到去Public Transportation Centre.



原來由機場去
Public Transportation Centre都要坐成10分鐘車程架,
曼谷真係大. 






所有乘客都會在Public Transportation Centre下車,
其實這裡是個客運中轉站,
我見到呢度有巴士前往Pattaya和一些我不認識的其他地方.  很快找到營運前往Nong Khai的巴士公司服務處.



 





售票員懂英員, 外國乘客必須出示護照才可購票.
但價錢和本地人一樣都是495B,
沒有收外國人貴些.



 

車票會打印出乘客的名字及護照號碼以及預先編排座位.





發車時間是9:00pm, 無理由在這裡餵蚊幾粒鐘,
還是坐shuttle
bus返
回機場 Passenger Terminal享受微弱的冷氣好過.
 
回程時,
shuttle bus
會停在4Departure
Hall
Exit 6前面那個候車處.
同樣,
乘客可以從此站上車前往Public
Transportation Centre.



遊蕩時見到這間銀行的兌換利率抵些, 3.48




蕩到咁上下便要開餐
. 食店主要集中在機場二樓,
巡視一遍之後,
發覺泰國機場的消費並不便宜.



這家較多人幫趁, 就選呢間




點了梳打水及






Pad Thai.
! 這碟Pad
Thai
可算是全宇宙最難食的了.  送來時我見伴碟的蔥和香茅巳發黑和變乾.  碟粉起碼落了一斤糖去炒而且奇韌無比,
我食一啖粉要飲一啖水.
最後堅持吃掉了1/3便無法下咽了.








請認住這間垃圾餐廳
! 這一餐花了約HK$57.6.






大約7:30pm我便再次搭shuttle
bus
回到Public Transportation Centre指定地方等上車.









巴士約
9:05pm來到,
我見巴士下層巳坐了數個外藉人士心生奇怪,
似乎Public
Transportation Centre
之前還有一個站.



 



司機會下車幫忙乘客搬行李上行李艙. 我把我的車票遞給司機,
他嘰嘰呱呱一輪不讓我上車我覺得好奇怪,
我又聽不懂泰文.
我的車票明明就和別的乘客一樣.
還好有一個同是搭這班車的泰國人,
他略懂英語.
他幫我解釋了一下我便上了巴士, 我被編排坐上層.



 



上車時實在太混亂, 我也沒有為這台巴士拍照.
車子在午夜12:00am停在某休息處約20分鐘,
讓乘客去洗手間及吃點東西.


1 則留言:

1733 提到...

去一D言語溝通唔到既地方旅遊,係有一定既困難。不過,你有經驗既。
[版主回覆05/06/2013 14:15:30]今次克難好多, 在烏茲別克都叫有人依靠, 喺老撾如果艱苦也要自己解決.