2013年3月6日 星期三

“慢”遊老撾 ~ Day 3



 

1-Mar-2013 (Fri)



 

Vang Vieng (是日行程: Blue Lagoon)



 



真後悔選了這家旅館, 上晒當! 原來旅館後面是Saysong
Island
的酒吧區, 那些酒吧由4:00pm便一直長開著重金屬搖滾音樂直至隔天的4:00am,
我是戴上了耳塞也沒法好好入睡.
最後只好出絕招 安眠藥才能安睡數小時.
食藥係唔好,
但情非得巳,
前一晚巳睡不夠,
如果連續兩天都睡不夠會很影響體力.



 



7:00am醒過來, 打開小露台的門,
對面便是位於Saysong
Island
River View Bungalows. 似唔似lego?
 






看到眼前的美麗景色
, 昨晚冇覺好瞓的怒氣是有一點點消除



有小河, 有小橋,
有樹,
有草.
我們這些久居石屎深林的人真是好難得見到






在老撾要調節一下慢活. 於是我慢條斯理的梳洗過後才出門找地方食過靚早餐.


我挑了這間在Green Discovery 旅行社旁邊的餐廳








呢度好多餐廳都流行外面放正常的桌椅
, 而在餐廳內部就是一些可以把雙腳放上去的座位,
背後有很多椅墊.
睇落去好relax,
其實我又唔覺得對腳係咁屈住有幾舒服,
不過成間餐廳得我一個係幾爽既,
好似包場咁.



 

 

這份是美式早餐, 25,000K包咖啡一杯.
麻麻地好食啦.
隻蛋除除了剪得似Hello Kitty 頭之外我認為煎得過熟了,
最難食係個法包,
鞋圾圾,
食左幾啖都要放棄







其實杯咖啡都算唔錯. 幣在呢度興黑咖啡,
要奶就要問侍應生取.
可惜侍應取來的是冰凍的奶,
攪到成杯咖啡唔冷唔熱咁,
我唔係幾鍾意.
 


龜速食完我個早餐便步行往附近的旅遊服務處
. 問職員怎樣去位於7公里外的Blue
Lagoon?
其實租電單車或租單車前往最方便, 不過本人是個四肢不靈活的蠢蛋,
兩樣也不會.
唯有用雙腳吧.  既然職員教左我點行又話步行的話一個鐘可以去到,
咁都ok,
平時在香港行山都唔止一個鐘啦.



 



10:45am出發前往Blue Lagoon. 在我的旅館旁有一條小木橋
(
圖右的建築物便是我入住的旅館)


先要穿過這條小木橋




過了橋便是今朝早見到的
River View Bungalows.  沿著河邊的小徑一路向前行






行到半路見到呢間屋仔入面有幾張吊床, 估計是附近工人休息時用,
真識嘆






這條河叫Nam Song River, 間中見到旅客在這兒kayaking.




不知屬誰家旅館的bungalows, 非常的式”,
我諗入面不提供浴廁功能.
喺老撾,
好興bathroom建在外頭的.






行左大半個鐘終於見到路牌指示.






跟著指示向前行……….





沿路的卡斯特地型都很美麗, 唯整條路都沒有遮陰,
Vang Vieng
的太陽真是猛烈得很.  在大太陽底下步行就算有撐傘也很辛苦.
行了個幾鐘有點見頭暈,
剛好見一小士多,
於是平素滴酒不沾的我居然買了一枝老撾非常出名的Beer
Lao(10,000K)
解渴兼坐下休息了大半小時才有氣再上路.






我最後是失敗了!! 在被一個指示牌誤導情況下(死撐中!),
我去了另一個個名差不多的A.  我實在沒有多餘的體力前去真正的Blue
Lagoon,
只好折返回巿區.



 這是便是我很響往的Blue Lagoon. 不論周榕榕或張佳樺的著作都有介紹這個仙景,
我是被書中照片深深吸引著.





照片來源: http://www.tellthemisaidsomething.com/2012/03/30/its-my-right-to-rant/






2:00pm才反回巿區, 足足在大太陽底下步行了三個半小時.
回到前天買mango
fruit shake
的地方再買一杯. 女店員見我像狗一樣伸晒脷便示意我坐在門外稍等她制作mango
fruit shake,
並把風扇轉為吹向我, 真貼心.
























坐下休息才發覺店內是一家internet
café,
問過價錢才200K/1分鐘,
很便宜.
最令我驚嘆的是速度十分之快.  在此上網50分鐘才花了我10,000K.
折合HK$10.
 



























在我旅館不遠處便這是Vang
Vieng
最新蓋好, 暫時是最豪華, 最大的酒店.
我見有很多中國同胞入住.



 





Vang Vieng巿中心其實是一個很細小的地方,
基本上半天可逛畢.  既然這裡的活動不太適合我,
又見到那麼多瘋狂的年青老外在公然抽大麻及喝酒令我很想離開這個地方.
於是前往旅行社買車票,
明天便離開Vang
Vieng,
起程去Phonsavan.



 我在豪華酒店對面的Malay Transport Co Ltdmini
van
車票.





明天8:30am在旅行社集合.
車費110,000K,
Vang
Vieng
巿中心是最平的了.






回旅館梳洗休息一會便再次出動覓食, 都係去番Luang
Prabang Street,
這裡有較多選擇



 

找到Lonely Planet內有提及到的breakfast
vendors,
就在Inthira Hotel旁邊.
原來這幾家地道小店不止上午營業,
應該一直營業直至黃昏.
不過我見到d湯碗呀, 菜呀,
麵條呀全部都冇蓋好,
就唔敢光顧了.



























我見Inthira
Hotel
的餐廳是在室內而且環境甚乾淨企理, 所以便打算在此晚餐.



























我點了7
Up (7,000K)
Chicken Noodle Soup (22,000K). 原來Noodle係粉絲,
仲要得一執仔”,
雞肉得幾粒仲要好鞋,
其餘全部係蔬菜.
湯底胡椒味過重,
味道甚為一般.  不過男經理招呼就很週到,
還邀請我用他們的電腦上網,
真感動,
可惜部電腦係龜速.







晚飯後再沿Luang Prabang Street散步,
發覺很多小攤檔在晚上才開檔營業,
不過佢地大部份都係賣pancake,
sandwich.





Lonely Planet所言非虛,
Vang Vieng
所有的餐廳和小販都是賣著相同的食物, 睇見到悶.








3 則留言:

oiwing 提到...

哎呀!吾好意思!都吾記得問候下你添!有無瘦左一個碼?
[版主回覆04/24/2013 18:11:55]瘦左少少咁啦, 不過成個人晒到黑掹掹.

1733 提到...

全程7Km,平均一個人一小時行4Km左右,7Km+埋你由遊客中心行到個指示牌段路,最低限度都要兩個鐘啦!
仲要咁晒,仲要預多一d時間添。唔計你在景點停留時間,來回條路都要成6個鐘喎。
[1733回覆05/06/2013 20:53:47]中暑前係唔係會感覺個人好似就快離開個軀體咁架?
[版主回覆05/06/2013 14:20:51]一句講晒, 我中左計!
原來一個人就黎中暑係會feel到架, 果種感覺我唔識表達但絕對難受.

1733 提到...

其實你有潔癖,就唔應該去d比較落後既地方玩噃?
[版主回覆05/06/2013 14:18:27]嗱吔的確的我的死穴. 只要唔係成世對住我都仲可以忍.