2012年11月25日 星期日

New York Cheese Cake (附食譜)






屋企人最鍾意食既蛋糕
, 首選都算係美式芝士餅, 亦即是台灣朋友所稱的重乳酪蛋糕. 就算我患了失憶症也會記得New York Cheese Cake在我家出場次數最多.

Cheese Cake
是增肥良品, 所以我每次都堅持整細細個16cm,. 還要切成10, 以五餅二魚方式和家中分享, 咁好以冇咁肥(這是我一廂情願的想法~)



 




呢個食譜是N年其實前Cookeasy網站的煮持人慷慨提供的. 不過當中的材料和份量經過反覆多次制作後巳經和原著稍有不同, 重口味精神仍在!  我曾試過的New York Cheese Cake食譜真的超過十款, 但以這個食譜最得我家人的歡心, 所以我對它忠心耿耿.




蛋糕體材料(16cm餅圈):


忌廉芝士250


幼砂糖70


無鹽牛油30


中型雞蛋2 (需抽起蛋白10克作蛋糕面裝飾所用)


parmigiano-Reggiano芝士20


淡忌廉100


檸檬汁2湯匙


檸檬皮茸半個


低筋麵粉20


粟粉10


 


蛋糕面裝飾材料:


酸忌廉80


糖霜15


蛋白10


 


預備工作:


1)   所有材料量好


2)   餅圈掃牛油及洒粉防沾. 再用牛油紙把底部包好, 下墊8吋圓形餅圈墊片備用


3)   忌廉芝士室溫回軟, 切粒


4)   無鹽牛油室溫回軟


5)   parmigiano-Reggiano芝士刨碎


6)   低筋麵粉及粟粉混合篩勻


7)   雞蛋抽起蛋白10克後, 略拂勻成蛋液


8)   檸檬磨出茸後才切半榨汁, 隔去肉及核


9)   焗爐調教170, 預熱10分鐘





做法:


1)   忌廉芝士攪散





2)   加入糖拌勻後加入牛油, 拌勻


3)   蛋液分2-3次加入及拌勻


4)   依次加入巴馬芝士, 淡忌廉, 檸檬汁, 檸檬皮茸. 每樣材料分別拌勻


5)   最後加入麵粉及粟粉, 拌勻


6)   把混合物倒入蛋糕模內, 輕敲桌面一下把多餘的空氣排出


7)   放入巳預熱170度焗爐內焗30-35分鐘. 時間夠便熄火, 讓蛋糕留在焗爐內10分鐘






8)   此時制作蛋糕面裝飾: 糖霜過篩後和酸忌廉混合, 再加入留起的蛋白即成


9)   取出蛋糕, 把焗爐溫度調底至130


10)  把糖霜混合物篩在蛋糕面


11)  放回焗爐以130度焗4分鐘即可出爐


12)  蛋糕必須完全放涼才可放入雪櫃. 大約雪5小時或過夜便可切件食用




:


-   是次所選用的忌廉芝士是澳洲South Cape, 前名Lactos.


-   全程使用刮刀混合材料, 個人覺得用打蛋機會攪入很多空氣, 烘焗時很容易爆出很多裂口, 同埋入口好似冇咁滑.


-   如手邊沒有parmigiano-Reggiano芝士可以芝士粉代替, 但份量要減至15克.



 

3 則留言:

oiwing 提到...

我曾經食過一個青蘋果味既 New York Cheese Cake,覺得味道好夾,回頭已經搵吾番,如果你可以研製,可否賣個比我?
[版主回覆12/20/2012 11:08:55]可否給我多些形容? 你在那裡買? 同埋係邊一種類芝士蛋糕? 因為芝士蛋糕有分烘烤同不用烘烤的. 仲有你都唔食甜品的, 咪玩嘢!

oiwing 提到...

咪就係你呢種蛋糕但係青蘋果味lor, 距酸酸地吾似甜品。同埋我好鐘意將我食過既好野買番去同屋企人分享。係尖沙嘴 一間好似Cafe既鋪頭仔食既。
[版主回覆01/03/2013 12:02:15]我要食過才可以試下制作喎. 連咩味都唔知好難依樣劃葫蘆

oiwing 提到...

你玩野牙?都話搵吾番間鋪咯,執左呀!
[版主回覆01/15/2013 17:02:45]咁幫你唔到喎, 我未致咁有天份, 未食過既嘢都整到.