2012年11月11日 星期日

Chocolate Brownie 朱古力布朗尼 (附食譜)






 


Mrs Field’s 除了cookies可以迷惑眾生之外, 他們家的brownie都曾經讓那些年的我十分沉迷. 最愛她介乎蛋糕和曲奇的口感, 面頭脆脆, 個心軟軟, like! 不過近年覺得他們的brownie實在甜得過份(還是我老餅, 口味巳變?), 吃一件要喝兩杯水才可以解渴. 所以都買少了很多.


 


想吃減甜版的brownie, 唯有自己動手.  雖然自家制並不會比在街上買便宜, 但自制也是樂趣呀.


 


So far整過又覺得最好食的是眾人偶象Tony Wong的食譜.  BUT, 當我見到其他brownie食譜也不會拒絕嘗試. 尤其是手痕時買了堆積在家的可可粉呀, 朱古力呀, 果仁呀咁, 要定時把他們消滅以免造成食材浪費.




 


最近無意中見到甜琛廚房這個網站, 我又覺得呢個食譜不錯喎, 家中材料齊備, 一於開工!


 


材料:


無鹽牛油200


72%黑朱古力250


中筋麵粉65


可可粉30 (原食譜80)


砂糖180 (原食譜200)


雞蛋4


云呢拿香油1湯匙


無鋁泡打粉1茶匙


腰果80, 另加16粒作裝飾 (原食譜用合桃)


 


準備工作:


1)   所有材料量好


2)   無鹽牛油室溫回軟


3)   中筋麵粉, 可可粉及泡打粉混合篩勻


4)   腰果放入焗爐以150度焗約10分鐘後取出. 先留起16粒完整, 其餘弄碎


5)   焗爐預校180, 預熱10分鐘


6)   8x8正方焗盆掃油(原食譜用9x9, 不過我家沒有)再舖上牛油紙備用






做法:


 


1) 朱古力及牛油隔水溶化





2) 離火後加入糖, 攪勻後加入雞蛋(必須續隻加入及攪勻)




3) 加入巳過篩粉類及香油, 拌勻



4) 最後加入腰果碎, 拌勻後把混合物倒入焗盆. 在表面均勻舖上原粒腰果



5) 放入焗爐以180度焗20分鐘即成



註:
- 由於我用8x8吋模的關係, 我嫌切件後厚身左d.
- 糖我覺得真的要稍減, 我減了20克.
- 可可粉我都大幅減了, 但朱古力味依然很濃郁, 可能我採用的可可粉是特濃的關係吧.


4 則留言:

harvey 提到...

thankyou very much
[版主回覆12/20/2012 10:30:32]唔駛客氣, 有時間試下, 不過真係叫減糖. 原食譜200克太甜了.

Corinna K 提到...

用低筋粉可以嗎?
[版主回覆07/06/2013 21:32:52]用低筋粉唔係唔得, 但我覺得用中筋粉整朱古力口味的蛋糕會冇咁鬆散.

LoKi 提到...

請問口感係咪 fudge-like or chewy? 因為唔中意食cake-like brownies 麻煩你:)
[LoKi回覆08/20/2013 00:53:38]Tony wong個食譜比依個好食嗎?
[版主回覆08/18/2013 17:58:41]呢個係fudge-like的. cake-like brownies好多時都係因為overbaked, 我同你一樣都係唔鍾意食cake-like既brownie.

LoKi 提到...

Tony wong個食譜比依個好食嗎?依個會唔會好膩
[版主回覆08/24/2013 23:00:20]brownie本來就是膩的甜品, 唯有在糖那一方面控制一下. 至於邊個好食d, 我就覺得各有千秋.