2012年11月28日 星期三

Double Chocolate Chip Cookies 特濃朱古力軟身曲奇







自少巳很喜歡吃朱古力以及朱古力口味的各式甜品, 雪糕, mousse cake, 雪芳蛋糕, panna cotta, 心太軟, 曲奇餅…..乜都殺!

 


以上各種甜品在家自行制作時都算沒遇到甚麼重太問題. 唯獨是Mrs Fields那種軟身曲奇. 多番嘗試過不同派別的食譜也不得要領, 神髓還差很遠 

當然知道Mrs Fields cookies之所以能夠風靡全球, 人必家有秘方, 我等蟻民那有咁容易冒仿到.





直至最近好友廚神G和我分享的食譜, 我兩都覺得有8成似, 但仍需努力!

我的制成品沒有廚神G的漂亮啊



材料:


無鹽牛油


幼砂糖


雞蛋


云呢拿香油


中筋麵粉


可可粉


泡打粉



入爐用朱古力豆



 


預備工作:


1)   所有材料量好


2)   無鹽牛油室溫回軟


3)   中筋麵粉, 可可粉, 泡打粉及鹽混合篩勻


4)   焗爐調教180, 預熱10分鐘






做法:


1)   牛油及糖攪勻





2)   加入蛋拌勻後再加入香油





3) 加入巳過篩粉類






4) 最後加入朱古力粒






5) 分成等份




6) 放入焗爐以180度焗10分鐘即成


2 則留言:

LoKi 提到...

想請問一下 分等分之後需唔需要壓扁佢?因為我見成品同入爐前唔同樣
[LoKi回覆08/19/2013 23:02:11]請問一下有冇材料份量呀? 好想試整
[版主回覆08/19/2013 11:38:14]呢款曲奇無梳打粉, 所以焗時唔會瀉身. 我第一同第二盆都冇壓薄, 結果出來效果不太好. 於是我第三盆就壓薄, 咁就好多了, 望起來同食起來都平均. 我通常壓薄的方法是, 手指沾少少水, 再輕輕壓平, 咁麵糰就唔會黏住手指.

LoKi 提到...

請問一下有冇材料份量呀? 好想試整 點解唔可以po出黎既?