2012年12月17日 星期一

吉士湯種麵包










年頭時盤點家裡食材, 發覺有2包吉士粉未用過, 於是上網搜尋一下有乜食譜可以用左佢, 唔好益大口仔. 俾我找到
緣方格有一個湯種麵包是用吉士粉的, 好特別喎.

整過呢款麵包好幾次, 唔計冇影低相記錄的, 都有3.  我覺得呢個餐包好啱我口味, 鬆軟得黎又有咬口, 仲好襟擺添
. 

我鍾意空口食, 所以會覺得甜度不夠, 之後整果幾次都有增加糖的份量. 如果夾餡或搽果占花生醬就唔需要增加.


湯種
















材料


份量


高筋麵粉


20


吉士粉


20



100


 


主麵糰材料





























材料


份量


湯種


全部


高筋麵粉


300


速發酵母


4


紅糖


30



少許



140+-


無鹽牛油


20



湯種做法:


湯種所有材料同放入小鍋中, 以小火煮成糊狀, 離火, 轉入一個小碗內, 舖上保鮮紙待涼

 


主麵糰做法:

1)湯種放涼後和主麵糰材料混合(無鹽牛油除外)搓至不沾手
2)加入無鹽牛油搓至光滑,蓋上保鮮膜進行基本發酵約60分鐘。
3
)輕拍麵糰排氣,分割9等份,滾圓后靜待15分鐘。

4
)造型后排入烤摸内進行最後發酵約40分鐘,體積約兩倍或兩倍半大。

5
)放進已預熱烤爐内,以170度烤約15分鐘即可。


5/Jan/2012




23/Jan/2012




6/Apr/2012


手痕加提子乾, 唔知點解呢次有點陸沉




2 則留言:

oiwing 提到...

麵包既價錢真係越黎越貴,我食過屋企人用麵包機整既麵包,覺得都幾好食同埋吾會一陣風甘輕同空,對於果D鐘意食麵包既人黎講,小數怕長計,都值得考慮。好彩我吾crazy about bread, 亦都吾習慣早餐以外食麵包。不過睇倒阿V夢既製作,簡直就係一件藝術品!整麵包實在好花時間同心機,整得好食又真係應該比多少少錢,以示尊敬既!
[版主回覆12/20/2012 10:59:59]想麵包好食, 真係要好花時間同金錢. 坊間買到$3個那些包, 通常下過量酵母, 等個包發到有咁大個得咁大個, 但食落口一陣風. 另外為保持麵包鬆軟, 麵包店仲會落bread improver, 呢d添加劑長期吸收, 對人體冇益. 仲有佢地d油脂成份又點會好似我地咁落本用法國牛油, 極其量摻少少, 再加人造牛油同豬油.

1733 提到...


[1733回覆12/20/2012 17:53:05]我信你
[版主回覆12/20/2012 10:52:53]呢個吉士湯種包真係唔錯架