2012年12月7日 星期五

怒食澳門 ~ Day 1…..Part 1


























 

1024 (星期三)



約好準
10:00am在信德3/F departure hall. 大家都好乖, 準時出現.


 


我們搭10:30am的船, 11:30am便埋岸. 過關也很順利, 沒有遇到很多內地遊客. 一離開碼頭, 轉左便可以搭乘葡京酒店的免費接駁車.


 


行李可先寄存在地下的concierge. 接著便乘電梯到38樓的接待處確認booking後就由侍應引領搭另一道電梯上位於43樓的餐廳.



我地獲安排的桌子可以望到澳門塔. 不過坐呢一邊雖然風景係開揚, 但就東斜得好緊要.  S小姐坐果個位, 啱啱對正個大太陽, 到佢頭昏腦賬, 鬼咁辛苦. 跟住善解人意的K小姐就提出和S小姐調位, 咁就好多了.  K小姐身形較嬌小, 佢坐呢個東斜位冇得咁應.




好名貴的cutlery.







午餐主要提供套餐. 價位由MOP458起至MOP688, 另加10%服務費. 為了肚皮有空位繼續喪食, 我們都節制地揀了MOP458一位的.






是日餐牌可挑選的菜式





牛油是自家出品. 左手邊的是無鹽牛油, 右手邊的是有鹽牛油. 照片不太看得出分別, 但其實有鹽牛油是較無鹽牛油深色少許.




我們幾個都很有默契地揀了有鹽牛油. 現場所見, 舊有鹽牛油係瘦過無鹽牛油, 好明顯很多顧客也偏愛味道較香濃的有鹽牛油.




跟住揀麵包. 侍應推來麵包車讓大家過目, 真的有超過10.






首先送上是讓客人refresh一下味蕾的Raspberry Ricotta Cheese 凍湯. 我一向對凍湯是持少食的態度, 但這一道湯真的有醒胃功效, 酸酸的Raspberry原來和Ricotta Cheese可以做到好朋友. 兩者的味道很夾, 我嫌細杯添!




這是我的頭盤. Fresh crabmeat with cucumber jelly and spiced avocado, crunchy piquillos tart.  蟹肉有蟹爪和蟹身的肉, 吃得出是從新鮮花蟹拆出的肉, 憑蟹爪的粗度也可估計這隻蟹一d都唔細隻. 精緻可愛的西班牙紅椒撻味道很獨特. 最有驚喜的是我以為是重頭戲但原來只有小小的cucumber jelly. 青瓜味特出而且沒有平時討厭的臭青味.



美人CK小姐一同選了Shellfish bisque spiced with Espelette epper with scallop quenelle and crispy head.




Light corn veloute under delicate sweet onion foam, foie gras and smoked baconS小姐的選擇, 造型好得意呀, 有生熟爆穀各少許.




輪到主菜出場. 我選了Back of sea bass grilled with claim’s broth perfumed with garlic and parsley.  這個主菜我只能說是ok, 因為鱸魚煮得過了火, 而且毫無魚味. 反而個蜆湯為它挽回了點分數, 大大粒的蜆肉非常軟嫩鮮甜.




美人CK小姐選的Roasted lamp rump with spice and vegetable medley in Navarin style. 兩位都讚好唯略嫌portion太細呀



S小姐的Frog’s leg fricassee, garlic and parsley in soft Spanish rice with sorrel butter. 我覺得這道田雞腿的賣相最好而且份量最多, 可惜我不吃田雞




又到食甜品的時候. 甜品車大約有10款甜品, 每位客人可選3款甜品. 另外還有3款口味的sorbet, 不過就冇在甜品車display出來.




我揀了caramelized pineapple, yuzu tart passion fruit sorbet.  caramelized pineapple略嫌切得太薄, 而且肉桂味完全蓋過了菠蘿味. yuzu tart更失望, 太甜膩兼個yuzu topping是淋pat pat, 口感甚怪.




最好味是passion fruit sorbet, 熱情果味超濃不在話在, 口感非常幼滑, 比起坊間那些成口冰的質素高很多倍.




後尾見到其他客人食napoleon, 於是問一位中國侍應藉點解甜品車冇? 原來是原本serve我地甜品的菲藉侍應忘了為我們介紹. 當然我們不會放棄追討的權利, 咁呢位哥哥都好識做, 馬上話要送一份給我們. 那我們就郤之不恭.



來到這頓飯的尾聲便是coffee or teapetit fours.




咖啡質素很高呀, like




petit fours就在另一架車仔上, 只要看看餐車的陣容, 唔再次陷入選擇恐懼症都唔得. petit fours跟甜品一樣, 又是可以揀三款.




我揀了yuzu chocolate, chocolate & nut bar還有mandarin jelly. 最好味是mandarin jelly, 一點香精味也沒有, 必定是彩用了純鮮柑汁制作. 頭兩樣朱古力都太甜了, 每件只吃了一半便要放棄.


1 則留言:

MOONmoon 如月 提到...

你好識食,但我唔習慣坐啲咁高貴餐廳
[版主回覆07/12/2013 14:31:24]我都係慕名去咋, 見識過一次就算了(除非有人請)