2012年12月12日 星期三

怒食澳門 ~ Day 2…..Part 2





















1025 (星期四)

 


 


嘆完茶11am, 回酒店收拾行裝, check-out. 跟住我地要過搭巴士過路環去睇熊貓.


 


大熊貓館位於石排灣郊野公園內



沿路有不少巨型熊貓擺設





先去售票處買入場門票
, 成人每位MOP10.





我一早預左睇12:00nn果一場, 睇完時間剛剛好可以入路環巿區吃午餐.



取過門票便進入長期冷氣開放的熊貓館. 一隻叫開開, 另一隻叫心心. 他們各自住在自己的地頭.



兩隻熊貓都在睡覺, zoom到好埋才見到. 睇左資料但唔係太記得它們的性別. 好似開開是公, 心心是母來的





熊貓的居住環境仲好過我地人類



兩隻熊貓寶寶一直動也不動讓我們好失望, 逗留了20分鐘便離開熊貓館. 其實石排灣郊野公園佔地很廣, 內裡有很多遊樂設施的. 除了鋒頭勁大的熊貓外, 還有很多品程的獼猴類讓遊人觀賞



跟住入去熊貓禮品館買了少少手信給姨甥女



 


大熊貓館


地址: 路環石排灣郊野公園內


 


下一站是入路環巿區去醫肚了. 找了好一會兒才找到里斯本地帶, 原來就在安德魯餅店後面, 正死蠢!


 


澳門地方小小美食多多. 來澳門短短兩天當然要吃盡不同菜式, 來澳門唔食番餐葡菜咁來澳門做乜?


 


里斯本地帶在網絡上名氣甚高, 我相信不是做做媒, 因為有好多沒利益輸送關係的bloggers都讚, 所以我才決定這裡是必到的.





在香港時巳抄起bloggers推介的美食, 所以好快便完成點餐動作. 先送上的是一籃香脆熱辣辣的農夫包


仲有揀手靚橄欖. 我本身不太好橄欖, 以往食親都係咸到苦, 味道似腐屍居多. 這裡的果然是寧舍不同”(請以普通話唸出). 綠色的尤其好吃, 黑色的也不賴啊! 



呢兩日澳門好鬼熱
, 要飲凍嘢消暑. 我們都點了葡國菠蘿汁(MOP20). 菠蘿味不太濃, Ok! 都係烏茲別克的果汁好味
.



炸馬介休球(MOP77). 次次食葡餐一定會叫.  入面有好多馬介休絲, 炸得啱啱好, 又唔油淋淋, 正到痺



差唔多枱枱都點的蒜茸炒蜆(MOP99). 蜆肉鮮味冇沙, 我地連汁都唔放過.



非洲雞(MOP129)有一碟類似Spanish Omelette的配菜一併送上. 非洲雞又油又嚡, 失敗! 反而配菜頂呱呱



望穿秋水, 主角終於出場. 登登登凳……..就是葡式海鮮燴飯了(MOP320). 咪睇呢個鍋, 鍋仔細細, 其實深不見底. 我地四個食極都食唔完. 還有, 呢個鍋非常保溫, 上桌半小時後仍然熨咀.


 


海鮮湯的鮮味我都唔識用文字來形容. 當然有人不喜歡這麼濕的飯, 但地道正宗的葡式吃法就是這樣.





呢餐埋單MOP710.



里斯本地帶餐廳


地址: 路環巿區水鴨街8


 


食飽又是到附近漁村散步的時候, 我們各人也很享受路環的寧靜和諧, 感覺就是過往讓我們愛到死, 充滿小島風情的澳門.


 


今次冇買咸魚海味了. 我不懂得挑海味, 都依賴S小姐做QC. 她下廚次數多過我地食飯, 對很多食材的品質和取價是否公道都很了解, 我們當然聽她的.




行完漁村就到下一個大會指定動作 -> 去安德買葡撻. 難度: 0. 澳門買葡撻要MOP8, 重貴過香港的KFC. 

而家梗係食唔落啦, 買左諗住在路途中吃的.



安德魯餅店


地址: 路環撻沙街1



沒有留言: