2013年3月13日 星期三

“慢”遊老撾 ~ Day 9….2



 

7-Mar-2013 (Thu)






航行約一小時便到達
Muang Ngoi Neua. 我依張桂樺書中所推介, 就入住碼頭旁邊的Saylom Guesthouse, 所有房間都是bungalow來的. 60,000K一晚.




hammock! 正是我揀入住bungalow的主因.







本來仲有兩間50,000K一晚的bungalow,
不過我唔夠同船兩個韓國妹快, 我初頭以為佢地會兩個人住一間, 點之佢地要一人住一間. 咁我只可以住貴少少的獨立bungalow, 不過老闆話我果間係大d同豪華d.
咁我睇過, 又的確係我果間bungalow舒適d.  韓妹果兩間係semi-detached.
 




浴室出奇地spacious





船泊岸後
, 上了這道樓梯, 右手面便是Saylom Guesthouse, 所以他的位置很方便. 雖然位置咁近碼頭, 不過夜晚都唔嘈




我又想試下買定後天返回Nong Khiaw的船票. 旅館老闆告訴我, 旅館對面便是船票售票處.  售票處其實就是隱身在這家餐廳的後面



每天只有
9:30am一班, 票價同樣25,000K.  不過售票處冇職員喺度, 附近的人話職員只在早上返工, 咁我唯有明天請早吧!

再向前行一些便是Ning Ning Restaurant.  記起出發前在某forum內見到有人讚呢間餐廳好好食, 咁今晚果餐就喺度解決啦.






Ning Ning Restaurant
建築在河邊, 反而她同名的旅館是靠向山那邊, 風景不及餐廳.





Muang Ngoi NeuaNong Khiaw更迷李, 而且不準汽車駛入. 它的"心臟地帶"就只有這條約100公呎的主街. 商店, 餐廳, 旅館全集中在這裡.  以龜速步行, 不用十分鐘便可逛畢整條街.









老撾式馬殺雞類似泰式按摩, 收費很便宜, 主要客人都是老外, 我本人就冇乜興趣.






行到街尾會見到呢間Lonely Planet和張佳樺也有推介的Suan Phao
Guesthouse

環境很清幽, 充滿大自然氣息.  這裡也有提供hammock, 不過我較喜歡我入住的獨立bungalow, 而且我的hammock是對著河景的



Muang Ngoi Neua唯一的寺廟






鄉村的寺廟都比較樸素
, 沒有很花巧的裝潢. 好處是不用收入場費, 遊人可以隨意入內逛逛. 下一站去的Luang
Prabang,
很多寺廟都要收入場費







來Muang Ngoi Neua除了和hea發吽哣之外, 其餘可選擇的活動主要都是tubing, trekking和 kayaking.



很多旅行社或旅館甚至有些士多都會代辦行程, 但我覺得以Lao Youth Travel最具規模.


Muang Ngoi Neua
原始味濃厚, 它到現在還未實行24小時供電, 每天只有6:30pm-9:30m才有電力供應. 所以遊客都會趁呢個時候反回旅館為自己的手機, 數碼相機, 及平板電腦等等充電.





我也不例外, 為了要趕及有足夠時間充電, 大約6:15pm便戴了頭燈前往附近的Ning Ning Restaurant用餐, 我今日都仲未食過嘢, 餓到暈.





雖則6:30pm開始供電, Muang Ngoi Neua是沒有街燈的, 日落後便伸手不見五指, 所以不論居民或遊客在夜間出外時都必須預備電筒或頭燈照明
.



去到餐廳, 我見到老闆娘都係戴住個頭燈喺度為客人沖制飲品. 我點了chicken laap (20,000K) mango fruit
shake (10,000K)






在漫長的等待期間, 我見到超多炎蛇出來搵食. 原來佢地既食物係那些很愛黏著燈光的飛蟲! 那些炎蛇跟本不用覓食, 慢條斯理續隻飛蟲好滋味咁嗒.








辣到飛起的老撾名菜chicken laap(這是一道熱食的沙律,
把剁碎雞肉, 辣椒及薄荷葉炒埋一齊) 我食左幾啖, 咀唇巳變孖膶腸
. 攪到我在餘下旅程都唔敢再點呢樣菜式. 至於那杯mango fruit shake就比不上Vang Vieng 美味






食飽就要返回旅館爭取時間充電及沐浴, 我平時習慣早上洗頭, 但在這裡便要改為晚上, 因為要等到有電才可以使用風筒.

隨著電力供應至9:30pm, 除了就寢便沒事可幹. 我睡前都會把頭燈和電筒放在床上, 因為真係黑到伸手不見五指, 半夜去廁所必定要自行照明, 否則真係仆崩鼻






1 則留言:

1733 提到...

無計啦,邊個都估唔到兩個女仔會租兩個房嘛。
[1733回覆05/12/2013 15:20:35]唔係錢既問題。
一般黎講,好少兩個女仔去旅遊會租兩間房咁啫。
[版主回覆05/12/2013 14:57:17]我估可能一間bungalow得一張吊床, 咁如果兩個都想攤喺張吊床度就唯有租兩間bungalow. 為返港紙才50蚊一晚, 對我地都巿人來講都唔係錢. 不過呢兩個韓國女仔坐喺張吊床度傾計傾到鬼咁大聲, 我覺得好騷擾囉.