2013年4月6日 星期六

非典型韓式炒年糕




5-Apr-2013




 



自少愛吃煙韌有嚼勁的食物, 例如糯米飯, 湯圓, 刀削麵, 上海炒年糕等等. 當中尤以上海炒年糕最得我歡心, 每次也可以鯨吞很多. 可惜家裡只媽媽和我是粉絲, 每次媽媽煮一鍋出來都只有我最捧場.

 



過往在香港菜巿場戓超巿最容易買到的是張X記包裝年糕. 要先浸水才可以切件的寧波年糕就唔係咁方便買到. 不過自從韓國年糕入侵香港的超巿之後, 我和媽媽都移情別戀, 愛上了口感更加煙韌的韓國年糕.



 



去過韓國三次, 都有幫趁當地餐館或路邊攤的炒韓國年糕, 不過我總嫌地道的冇乜配料, 自己整除了可以隨意搭配多些配料以豐富口感之外還可以調教辣度, 仲可以當正餐咁食添, 我的外甥女就好捧場.






材料:



 

韓國年糕



雞脾肉



洋蔥



甘筍



椰菜



金菇



韓國泡菜



紅蔥頭



蒜頭







調味:



韓國辣醬





滾水






做法:



紅蔥頭切薄片. 蒜頭剁碎. 甘筍及洋蔥去皮切絲.  金菇切去根部. 椰菜切塊.



 






雞脾肉去皮切粗條. 用生抽, , 胡椒粉, 粟粉, 紹酒, 麻油醃最少半小時.




燒滾一鍋水, 放入韓國年糕汆水約2 分鐘至軟身, 撈起待用. 不用汆水太耐, 因為陣間炒時會再軟d.







先處理蔬菜
. 燒熱平底鑊, 下少許油爆香甘筍絲








加入洋蔥絲爆香




























加入椰菜炒勻



 加入金菇, 炒勻後盛起待用






原鑊下少許油
, 加入雞脾肉略煎






加入紅蔥頭及蒜頭



加入巳汆水年糕




加入泡菜






下韓國辣醬







蔬菜回鑊





所有材料兜勻, 此時下調味兜勻便可上碟. 由於韓國辣醬本身又咸又辣, 所以我一般只下少許糖及滾水調味便足夠.




這道改良版韓式炒年糕可能會笑大韓國人個口, 但係烹飪本來就是可以無國界兼天馬行空. 大家都可以試試把自己喜歡的配料加入, 必定會帶來意想不到的滋味.










沒有留言: