2013年4月29日 星期一

紅酒燴牛尾


28-April-2013

有兩盒在梁九記買的牛尾瞓左喺冰格好一陣子, 係時候要清理門戶.  自從三年前學識點整牛酒燴牛尾之後才發現原來係咁易整, 所以久不久, 老爸有飲剩的紅酒拿回家或者見到超巿有特價細樽裝紅酒賣, 我就會整一大兜, 分一半俾家姐.  姨甥女最鍾意有汁的餸菜, 我家姐仲環保到叫菲傭姐姐唔好倒左d汁, 留返來煮意粉.

隻手唔知係咪變左天殘手, 影幾張相都鬆郁懞, 超醜!






材料:


材料

材料

份量

急凍牛尾

2(約重1700)

蕃茄

4

洋蔥

2

甘筍

2

西芹

¼

茄膏

1小罐

紅酒

1(250ml)

月桂葉

3

冰糖

1(約哥爾夫球大小)

蒜頭

半個

經蔥頭

3

滾水

適量








牛尾出水材料





















材料



份量





2





1



紹酒



3湯匙





調味料

















材料



份量



蠔油



3湯匙



, 糖及白胡椒粉



各適量





做法:
1. 牛尾解凍. 月桂葉洗淨. 蒜頭去皮拍扁. 乾蔥去皮切片. 甘筍去皮切滾刀塊. 洋蔥去皮切大塊. 西芹撕去筋, 切件.

2. 燒滾一鍋水, 蕃茄去蒂, 在底部戒十字後放入滾水中拖水約2分鐘. 取出蕃茄, 浸凍水約2分鐘後便可把皮撕走. 每個蕃茄切成4件.


3. 牛尾有很多肥膏圍住, 我習慣出水前, 一定要trim走佢, 否則整道菜在上桌後會很肥膩


4. 燒滾一鍋水, 先落牛尾出水材料, 再加入牛尾汆水約5分鐘




5. 撈起, 過冷河後, 用食水沖洗一遍, 瀝乾待用


6. 燒熱油鑊, 先爆香紅蔥頭
 


7. 再爆香蒜頭


8. 加入甘筍, 兜勻


9. 加入一半份量的洋蔥, 兜勻


10. 加入西芹, 兜勻


11. 加入牛尾, 兜勻


12. 加入月桂葉


13. 加入茄膏, 兜勻


14. 加入一半份量的去皮蕃茄, 兜勻


15. 加入紅酒, 兜勻


16. 加入蠔油, 兜勻


17. 注入滾水, 此時加入冰糖
 

18. 蓋上鑊蓋, 大火煮滾


19. 煮滾後要轉入真空煲內胆, 蓋上煲蓋, 大火煮半小時後熄火



20. 放入真空煲外鍋燜最少8小時或過夜


21. 取出真空煲內胆, 把所有材料倒入鑊中, 加入剩下的半份去皮蕃茄及洋蔥, 蓋上鑊蓋, 大火煮20-30分鐘至汁濃. 試味後再下適量調味料
 



舊年9月都整過一次, 當時仲係用緊舊相機, 呢張相好似影得靚仔d係咪?



註:
- 配料(即是蕃茄, 甘筍, 西芹, 洋蔥)種類及份量可隨個人喜好增減.
- 如果買到紫洋蔥更好, 我覺得紫洋蔥香味重d, 同埋襟煮d.
- 有些食譜是不把牛尾汆水, 直接撲麵粉, 落鑊煎香. 不過我覺得急凍牛尾比起其他冷藏肉類更加騷, 汆水可以僻到騷味.
- 紅酒份量亦可隨意, 我有時落大枝裝(750ml)的半枝.


1 則留言:

1733 提到...

寫多幾野黎睇下點樣整好喎。
好想自己整黎食下架。
[1733回覆06/15/2013 15:36:47]呢樣要星期六得閒先至做得。
[1733回覆06/03/2013 17:25:47]等你喇!
不過你要通知一聲喎。
我都黎過好幾次,次次都無新野睇。今日一黎,嘩!多左咁多篇嘅。
[版主回覆06/03/2013 17:09:26]我都冇計, YB唔聽話, upload唔到咁多字上去呀. 制作過程的相我就拍低晒了, 但係而家變成無用武之地. 或者遲d等YB"病好", 再加返上去啦