2013年1月14日 星期一

的骰香蕉糕












13-Jan-2013




心血來潮想整香蕉糕. 睇番食譜d資料, 原來巳經是差不多十年前在工聯會的唐餅製作班學的. 

時間過得真係快, 點解覺得好似唔係好耐之前發生咁既! 人生有幾個十年

 


現在物質豐富, 小孩子都唔會吼香蕉糕, 吃零食要去城巿掃把買高檔進口的. 但我地小時候有香蕉糕食就巳經好歡喜. 


 


跟師傳學成之後咁多年, 數收手指, 應該整過……唔超過5, 真是疏於練習.




糖和滾水混合


煮至糖溶



倒入另一器皿待涼



加菜油



加香蕉油



加糕粉



加凍滾水



略攤涼



整型



整色整水….切件, 用糖紙包好



我睇唔到香蕉糕有咩營養成份, 實情仲冇乜益添. 對於香蕉糕這個土產, 偶然懷念吓都唔係好過份, 只要不要進食過量便ok


2 則留言:

1733 提到...

點解在加凍滾水嗰一張相已經有兩隻手,仲會有第三隻手影相架?
[1733回覆01/16/2013 12:00:25]明白晒。
[版主回覆01/16/2013 11:22:56]要阿媽幫拖嘛. 我右手要攪粉, 左手要拿相機影相, 冇手了.

ling ling - O尾豬 提到...

好靚呀!!!
[版主回覆01/17/2013 09:54:56]整色整水咋