2013年1月30日 星期三

無敵易整芒果布甸






















 


28-Jan-2013

 





阿媽買左幾個大芒果返屋企
, 我話冬天d芒果幾靚仔都係唔甜個喎, 所以我一到冬天便金盆洗手, 唔會整芒果甜品! 不過, 食左其中兩個又真係幾甜, 莫非今年芒果季節來早了. 


 


芒果布甸做過N, 亦試過N個食譜. 始終以廚聖好友S小姐傳授給我的做法最得我的歡心, 皆因易做又好味. 家人個個每次都好捧場, 尤其是那個長不大的阿姨, 冬天都嚷著要我整芒果布甸俾佢食, but我例必狠心推郤. 芒果是靈魂, 要是芒果唔靚唔甜唔香, 成個布甸都破壞晒.




材料好簡單咋
!


























材料


份量


芒果啫喱粉


2


白砂糖


25


滾水


2 (480ml)


雞蛋


2


花奶


340ml


芒果香油


數滴 (optional)



做法:


 


把芒果啫喱粉放入器皿內





加入砂糖



加入大滾水, 把糖及啫喱粉攪拌至完全溶化, 置一旁放涼



蛋打入另一器皿內




輕輕拂勻成蛋液





隔熱水
, 以小火把蛋液加熱至60度便離火. 此舉是把蛋的細菌除去. 如使用巳消毒蛋, 此步驟可skip.




把蛋液過篩一遍
, 置一旁攤涼





蛋液攤涼後和花奶混合



把蛋, 花奶混合物加入巳攤涼啫喱粉水內. 啫喱粉水一定一定要攤至完全涼, 否則布甸做起會有兩截色!



攪拌均勻



加入芒果香油 (可省略)



洗淨布甸模具



注入第一層布甸液



放入適量芒果粒. (不要切太大粒). 用牙籤刺破氣泡, 放入雪櫃普通雪格冷藏約半小時



取出布甸, 輕輕注入第二層布甸液



放入適量芒果粒. 再放回雪櫃冷藏約45分鐘



第三層是重覆以上步驟, 同樣需冷藏約45分鐘.


 


這是第四層, 放上適量芒果粒便可蓋上模蓋, 放回雪櫃冷藏最少5小時才可倒扣食用




用這種大布甸模具較為費功, 整個制作需幾小時, 但係造型較靚, 適合party用. 如預備時間不足, 可轉用啫喱杯仔. 布甸液分別注入啫喱杯仔後再放入適量芒果粒, 即可放入雪櫃冷藏.



7 則留言:

ling ling - O尾豬 提到...

我都有呢個模, 超鐘意添.
[版主回覆02/06/2013 14:32:07]你果個唔同架. 我果個用爛鬼膠做, 你果個是9999千足金打造的.

ling ling - O尾豬 提到...

妖~~~

1733 提到...

芒果香油在那一些地方可以買得到?
[版主回覆02/24/2013 20:19:17]芒果香油在烘焙用品有售. 例如:二德惠, 風味烘焙, 心甜烘焙等等都是我較常幫趁的.

1733 提到...

[以小火把蛋液加熱至60度便離火]
咁即係要買返個溫度計先得喎?
[版主回覆02/24/2013 20:20:45]最好買番個溫度計啦, 因為好多時整西式糕點都要用的. 買一個有排用. 都係在焙烘材料店有售.

1733 提到...

布甸模具在那兒可以買得到?
[版主回覆02/24/2013 20:25:12]布甸模牌子好似係加拿大的tupperware, 是媽咪在N年前拓朋友買的. 我記得我曾在某家品店都見過一個老翻的. 至於直徑, 都有8, 9吋架. 整一個夠10個人食架, 用來招咪客人皆大歡喜.
[1733回覆02/19/2013 20:57:03]個布甸模具既直徑有多大?

oiwing 提到...

下次同我地食飯可吾可以自帶呢個甜品呢?!

silvia 提到...

我今日跟你整。
[silvia回覆05/09/2013 01:34:12]OK 呀。
[版主回覆05/08/2013 17:45:28]成功嗎? 我前幾日才整了一底俾阿姨和表妹. 她兩母女兩天內便KO晒, 真誇張.