2013年1月3日 星期四

楓糖合桃muffin













23-Dec-2012




productive的一天, 早上逛完冬季購物節晚上再整焗大菇, 食飽晚飯再整呢個muffin. 


 


Muffin的口味我好死板, 通常整來整去都是香蕉或者朱古力或原味加合桃, 變化不多. 今次整呢個楓糖合桃muffin我覺得幾有特式, 起碼對家人來說冇咁悶先.


 


包神K小姐從加拿大抬回來送給我的有機楓糖我一直唔捨得用. 其實我從未用過楓糖整餅, 因為在香港買一樽好貴, 我太cheap唔捨得買.





焗緊的時候滿室芳香, 隔天早上吃了一個, 原來楓糖的幽香咁特別, 我唔係好識形容, 有少少似焦糖味架, 好特別, 唔怪得賣到咁貴~






這個很cute的聖誕老人紙模是去年在台灣買的, 我很喜歡方形紙模, 但幾次焗muffin都不能焗出拱形, 但圓形紙模就冇咁既情況出現. 不排除是我技術太水皮吧.


 


先打發牛油




加入黃糖打勻




加入楓糖打勻


加入蛋打勻



加入酸忌廉打勻




加入巳混合過篩的低筋麵粉, 泡打粉, 梳打粉及鹽


加入合桃碎拌勻



入模, 放入巳預熱焗爐以180度焗20-23分鐘



剛出爐, 個樣係唔多靚仔. 但好味喎, 仲冇平時食果d muffin咁漏.


沒有留言: