2013年9月27日 星期五

涼拌金菇




 
 

25-Sept-2013






基本上所有菇菌類我都鍾意食, 尤其是金菇.  有時見到街巿賣到好平, $10/3, 一定會買幾包看門口. 炒又得, 淥麵食又得.  不過我知有些人就唔鍾意佢煮熟後滑san san的口感.



 



金菇唔單止美味, 由於含有豐富的粗纖維, 可以幫助你上大號時路路暢通”.
金菇一般都需要煮熟食用, 但如果閣下深受便秘問題困擾很的話, 不防試試用一把生金菇放入攪拌打碎飲用, 包你如願以償.



 



金菇另一更堅之處是可以防癌, 尤其是肝癌. 有研究數字顯示, 肝癌患者多吃金菇後, 肝癌腫縮少.  至於怎樣為止多吃”, 我諗起碼每星期吃3次以上.



 



至於怎樣選品質好的金菇? 不論在超巿買或是在街巿買, 金菇都係真空包裝的.  如果真空包裝巳呈現漏氣便不要買, 至於菇傘反而不是大朵就好, 這代表老. 而菇傘細個反而較嫩.
































材料



份量



金菇



2



青瓜



1小條



紫洋蔥



半個



紅甜椒



1



蔥花



適量








配料

































材料



份量



蒜泥



1.5湯匙



白胡椒粉



¼茶匙





1茶匙





3茶匙



米醋



1湯匙



麻油



1茶匙







做法:

金菇切去根部, 其餘部份對切一半


燒滾一鍋水, 下適量鹽


加入金菇, 灼半分鐘, 撈起


馬上浸入一盆冰水上


稍涼後轉入筲箕


取一至兩條乾淨乾毛巾, 分批把金菇榨乾水份, 不要太大力啊. 之後放入雪櫃待用


蔥切成蔥花, 待用


青瓜切去頭尾, 把兩端的白色汁液捽出後沖洗乾淨


青瓜切幼絲, 待用


紫洋蔥切幼絲, 待用


紅甜椒切去蒂, 尾及挖去籽. 其餘部份切幼絲


取一大碗, 先放金菇及青瓜絲, 撈勻


加入紫洋蔥撈勻


加入紅甜椒絲撈勻


加入蒜泥


白胡椒粉








米醋


及麻油撈勻. 放入雪櫃雪凍即成


臨吃時洒上蔥粒






註: 蔬菜款式任君選擇, 但當中要以金菇的比例為最多 

1 則留言:

1733 提到...

教人煮野食,仲詳細講解食材對健康的好處。讚。
[版主回覆09/29/2013 22:04:20]是因為你對工作負責任嘛
[1733回覆09/28/2013 22:23:59]十幾年前已經四十歲喇!
而家日日放工都成個散晒,有時食完飯無耐就攰到要瞓,所以都無時間攪個blog。
[版主回覆09/28/2013 20:14:54]乜你有四十歲咩, 你個樣似25咋喎? 其實你肯實行少肉多菜的diet巳經很好的了. 係人都知日日做運動係對身體好, 但香港人唔係個個人都有咁既時間. 有時放左工成身散晒, 莫講話做運動, 幾乎連飯都唔想食.
[1733回覆09/28/2013 12:42:28]四十歲以後,平時我都係多菜少肉,少油,少糖及少鹽架。不過就連運動都少埋就真。
[版主回覆09/28/2013 11:47:53]多謝你. 我好鍾意食金菇架, 不過之前唔知道用來做涼拌菜式都得. 我地都要盡量奉行多菜少肉的diet呀.