2013年6月12日 星期三

蜜紅豆豆乳奶凍

 
9-June-2013

我都幾鍾意飲豆漿, 過往認為佢係比較健康的飲料, 好過飲汽水或些甜到死的假味盒漿飲品.  自從有報告話多飲豆漿會容易引發乳癌, 我都好節制, 飲少左. 不過我認為凡事有節制, 間唔中飲下是無礙的.

幾年前在深水埗的松記糖水吃過他們的豆腐布甸, 一吃難忘, 我覺得好好食, 好嫩滑同埋好香濃豆味. 不過我就唔識點整. 我曾試過依著某些食譜, 用blend爛的豆腐整布甸, 雖然豆味很濃, 但無論你過濾幾多次, 食入口總是帶有一粒粒的口感, 並不滑漏. 所以我認為豆腐布甸係冇豆腐既, 應該只係純用濃豆漿制作出來的.












蜜紅豆材料






蜜紅豆材料





















材料



份量



天津紅豆



100





900





85







奶凍材料


奶凍材料 (可制作12)

































材料



份量



無糖豆漿



1000ml





120



淡忌廉



200ml





100ml



魚膠片



20



蜜紅豆



適量





蜜紅豆做法:

1. 一天前制作蜜紅豆

2. 紅豆洗淨入鍋


3. 加入清水900克. 蓋上鍋蓋, 以中火煮20分鐘, 熄火焗1小時


4. 以中火煮20分鐘, 熄火焗1小時. 這是煮了20分鐘的模樣


 5. 熄火焗1小時後再開中火煮20分鐘, 熄火焗40分鐘. 這是第二熄火焗的模樣. 大約會剩下半杯水左右

6. 加入糖

 
7. 轉大火煮滾後, 蓋上鍋蓋煮5分鐘. 5分鐘後熄火焗半小時使甜味可以慢慢滲進豆子中


8. 把蜜紅豆連湯汁倒出, 室溫中攤涼, 密封放入雪櫃冷藏



註:
- 紅豆入鍋前不用浸, 一浸就會煮好後勁甩色, 賣相不好.
- 蜜紅豆以煮至顆粒為佳, 所以不要煮得太爛.
- 第二次焗之後要試食幾粒以了解煮淋情度, 如仍覺硬可重覆煮及焗的步驟多一次.
- 用不完的蜜紅豆要放冰格冷凍.


豆乳奶凍做法:

1. 魚膠片剪碎, 用冰水浸軟, 備用

2. 把400ml豆漿放入鍋中


3. 加入糖, 以小火煮至糖溶及冒煙


4. 加入奶及


5. 淡忌廉再煮至有煙冒出


6. 熄火, 加入巳榨乾水份的魚膠片, 攪拌至完溶化


7. 加入餘下600ml的豆漿, 攪勻, 倒入另一清潔大碗內


8. 準備一盆凍水(水喉水便可, 不用冰水). 把剛煮熱的奶凍漿放在上面隔水攤涼, 期間要换2至3次水


9. 完全涼透後用篩子濾入布丁杯中





10. 蓋上蓋子, 放入雪櫃冷藏過夜


11. 臨吃前才搯上適量蜜紅豆及一點點湯汁在奶凍上


註:
- 用盒漿豆漿雖然較方便, 但就有防腐劑兼夾豆味冇咁濃郁. 用豆漿店買來的豆漿一般沒有用防腐劑, 所以就算放入雪櫃都會較快壞掉, 所以制作這款奶凍的保存期相對上會短些, 最好三天內把它KO.
- 街巿豆腐檔所賣的豆漿一般都係來貨形式, so far我未買過一枝係好濃豆味的.
- 我使用的是在北角糖水道天天鮮豆漿所買的豆漿. 他們家獨沽兩味賣豆漿及豆腐花還有黑豆漿, 是港島區我認為是最香濃豆味的. 曾慕名去附近, 位於馬寶道的德X隆. 嘩! 他們身為一家傳統豆腐店, 居然豆漿會難飲到我想嘔的, 真是過份.



沒有留言: