2013年6月22日 星期六

“慢”遊老撾 ~ Day 13.....Part 3



 

11-Mar-2013 (Mon)



 



Luang
Prabang



(是日行程: 清晨布施, Wat Xieng Thong , Morning
Market, Phosy Market, Dara Market
)



 






休息了兩小時, 大約11:00am又再出動.  打算走路去位於古城外圍的Phosy Market逛逛, 看過地圖, 由我的旅館出發, 一直向右行便會到達.



 



一路行, 都見到好多台名貴車輛, 直駛向同一方向, 路上還有一大堆警察神色凝重咁.  突然間, 我被一個警察截停, 他示意我停一停. 原來那幾台名貴車輛都要駛入這棟建築物.



 



注意到下車的人並全是老撾人, 有華人, 有西人. 我估呢度係一個政府部門, 剛好正和他國的貴賓在這裡開會. 趁警察唔為意, 我偷影左呢幅相.




Bureau of Lao Administration. 唔知係咪老撾一個好重要既行政機關呢?






也不過1分鐘左右, 警察便把我放行. 咁我就繼續我的行程. 再行冇幾遠就見到一個紀念埤, 不過閘門沒有開, 可能今日唔開放俾人參觀.




應該是為紀念一位名叫
Kaysone Phom Vihane的前總統而建造吧






足足步行了
25分鐘才到達, 呢段路不好走, 沒有行人路, 一直要閃避往來的車輛, 都幾危險






Royal Museum
後面的Morning Market主要賣食物,
這個Phosy
Market
範圍則大很多, 大約劃分幾個關於衣食住行的section.




先逛室內部份
. 第一樣影入眼簾的都幾失望, 唔駛問阿貴都知係國貨. 情形就好似舊年去烏茲別克咁, 去親每一個巿集, 全都在售賣價廉質劣的國貨. 可能貧窮國家真的很需要便宜的祖國貨.






電器用品
, 很喜歡這個紅卜卜, 類似電鍋的鍋子. 需知道一般老撾人的家庭都是炭火煮食, 所以會買廚房電器的, 多數是富裕一族或外地人.







外國進口的洗頭水
, 謢髮, 謢膚等女性日用品





都有賣輕食的攤子






賣拜神祭祀的用品






室外部份就是一撻爛地. 十室九空, 只有一, 兩檔賣衣服的




可能期待太大
, 失望愈大, 這個號稱全Luang Prabang最大的巿場, 雜亂無章, 很沒趣味, 逛了15分鐘便失去耐性打道回府. 況且明天報了名的烹飪班,  相信導師會帶學生再來.



 




巿場對面有兩間家品有我喜歡又唔買得返香港的東東.



 
























超級kawaii的有腳砧板. 之前巳出場過一次. 在這裡又跟它再打個招呼.






不同形狀的家用炭爐
.  幾十年前, 香港都很普遍, 自從轉了氣體煮食, 呢類炭爐幾乎巳絕跡.






早在一世紀前
, Luang Prabang巳有華人前來搵食, 所以中文字在這裡十分常見, 很多大型企業或餐館都是華人開的.






男士理髮店. 老闆見我舉機還給我一個回眸淺笑.







Dara Market
地理位置最優, 位於古城的中心, 歷史比Phosy
Market
悠久. 看樣子, 這個巿場剛翻新不久, 還有部份工程尚未完成. 是比Phosy Market好逛和企理, 不過入面又係十至九空, 無甚參觀價值, 可以不理






小孩子穿的傳統老撾服飾
. 不過直至我完結成整個老撾旅程, 都冇見過細路仔著. 多數都係成年女性才會穿著傳統服飾.





行下行下, 見肚餓, 睇下隻錶, 原來巳經差不多12:30pm. Luang Prabang係好熱好焗既, 行一陣巳汗流浹背晒, 條脷都伸埋出來.



 


古城週圍都有炭烤外賣店
, 但以這檔位於Kit Salat Road最多人幫趁. 我都唔執輸, 買左一條烤魚同一串烤豬腩肉.



 




烤魚的肉很嫩, 很好吃, 之前在Sam Neua吃老撾式打邊爐都食過一次魚, 不過一客得果幾舊. 好想成條自己KO左佢.至於果串豬腩肉, 就烤得過熟了.  其實所有燒烤店或攤子, 老板都會把食物烤得半熟, 然後排好在蕉業上, 讓客人自己挑, 鍾意邊串就揀邊串, 在香港應該會被老板鬧爆.



 




呢條魚(25,000K)同串豬腩(10,000K)肉都係我自己揀架, 我見d本地人都係揀完就自己拎上個炭爐度燒, 仲要自己睇火, 燒好就話俾老板知, 等佢幫你拔掉竹籤及用膠袋包好.






拎返去旅館
, “戙起隻腳慢慢嘆先………
























抖到3:00pm又再出去行過. 先去郵局對面的Tourist
Information Centre
睇下有乜筍料攞先. 答案係冇既”, 資料都幾過時, 仲要限住人留在中心內閱讀. 一個全國最著名的旅遊點, 居然個遊客諮詢中心咁雞.



 




開放時間甚短
.




好強烈的
MSG後遺症, 口渴都想死, 一定係頭先果條烤魚同烤豬腩肉, 又中伏! 一時忘記老撾人連飲水都落味精.



 

去返前日到步時幫趁過果間小店, 坐低點杯watermelon fruit shake(5,000K). 原來西瓜都可整奶昔, 又幾夾味喎.





























之後去左前日買Kuang Si Waterfall package 前往Vientiane車票果間旅行社, 諗住攞車票同埋用佢地既電腦上網.











點知佢地d電腦仲慢過烏龜, 唯有去佢附近間網吧上網, 速度超快. 我大概用左1個鐘, 費用7,000K. 老撾上網真係好平.



上完網大約
5:45pm, 趁未天黑就去行夜巿. 其實我昨晚都行過, 只不過昨晚沒有拿相機出去, 所以未能拍照.






夜巿其實就是
Royal Musuem前面一帶, Sisavangvong Road直伸延至 Sakkaline
Road,
都幾長架. 商販大約5:00pm便開始架起帳篷, 9:00pm就收攤的了.






全國就只有
Luang Prabang Vientiane呢兩個大城巿有夜巿. 但呢度既所有嘢我都覺得買唔落手. 全部一睇就知貨品來源係來自鄰國泰國, 越南的紀念品. 仲要賣得唔平, 咁就就無謂拓餐死啦

本來幾鍾意呢幾頂色彩班瀾的帽, 一拿上手, 重到呢, 我驚戴左會頭痛







返回旅館途中經過這家士多
, 在這裡先買了一罐檸檬七喜, 6,000K. 跟住就結束今天的行程了




沒有留言: