2013年6月29日 星期六

停不了的廚餘........(肉醬熱狗)

 




29-June-2013





昨晚的加工肉醬
, 只係買左10蚊豬絞肉啫,
煮好又變成一大兜,
一個人根本無可能食得晒,
結果又要放入雪櫃,
諗下點解決佢.



 



記得小時候食飯梗會食到天一半地一半, 好似個下巴有”lone”.
嫲嫲見狀就會話我地無衣食,
飯碗食剩飯粒,
大個就會變豆皮婆. 



 

靈機一觸, 不如用來整熱狗啦,
我見d鬼佬賣熱狗,
除了一條腸之外,
還落一大pat肉醬.
 
熱狗包自己焗唔切架啦,
X(又稱X頓牌)既熱狗包我又嫌佢鞋烚烚,
通常我想食熱狗果時, 就會去麵包店買幾個咸豬代替, 省時方便.

 

 
咸豬放入焗爐, 用低溫翻熱


肉醬加少少熱水, 用細平底鑊加熱

 
雞肉腸就用烚的啦, 冇咁咸丫嘛. 煎都可以, 不過就肥膩d.


加pat肉醬喺面


食得


我唔係小林樽, 食唔晒4隻. 同媽咪一人一隻, 另外2隻分左俾家姐




1 則留言:

ling ling - O尾豬 提到...

妳D廚餘会咯会太好喇?!
[版主回覆06/30/2013 15:24:22]汁撈飯都要食幾日, 你睇我幾窮, 你幾時跌d散紙俾我駛下?