2013年1月13日 星期日

靚媽P生日飯局@尖沙咀大喜屋































12-Jan-2013

 


不到一個月又去吃日式放題了…hehe, 我的瘦身計劃永遠只是得把口, 聽見去食日式放題便老豆姓乜都唔記得.   暴食地點是尖沙咀的大喜屋. 今次聚會是補祝靚媽P的廿五歲+N月的快樂生辰.


 


大喜屋真是有夠難book, 我早在一個半月前巳開始致電訂座, 打足兩日才能接通, 到接通左又話我個booking早得滯, 佢地只接受3星期前的預訂喎, 吹脹!  告訴靚媽P事發經過, 幸得壽星女主動提出佢負責訂座呢個難題, 我這個懶鬼當堂印印腳.


 


晚間放題分兩輪, 我們訂的是6:00pm-8:30pm那一輪.


 


下午先和心急人S去逛街, 陪她買護膚品, 逛到最後一分鐘, 一仆一碌咁去文遜大廈5. 搭電梯條龍都幾長, 巳經有十幾個人在前面排隊了.


 


很快侍應便領我們到坐位, ! 迫到呢, 似難民營. 冬天又著得多衫, 要閉氣先可以攝埋位. 同之前去碗屋的環境爭好遠.  不過咁, 其實大喜屋是有卡位同幾個馬蹄型的卡座, 睇起來坐得較舒服, 不過我地並沒有被安排到.




坐下不久靚媽P便到. 大喜屋真貼心, order紙中英對照, 不懂中文的心急人S都可以睇得明. 她負責幫我們點飲料



這是我的玉泉+C檸檬 第一次飲, 原來都幾甜架



還有其他的order















先上桌的是刺身拼盤. 靚媽P極力推介甜蝦, 果然大隻又鮮甜


唔食刺身的心急人S口巷巷, 正當我和靚媽P大啖刺身時火炙壽司剛好送上. 這兩款是火炙帆立貝及炙三文魚醬油漬, 傳過去給心急S放兩件入口先.



汁燒帆立貝甜甜地, 沒有煮過火, 滑嘟嘟. 不過大粒d仲好.



花之戀同蟹膏甜蝦就幾失望. 甜蝦似蝦米咁細, 蟹膏又好腥. 花之戀塊三文魚又薄左d.



跟住來了一輪燒物. 先來燒蕃薯仔 - 普普通通. 記得喺"大吉"食過, 好食d, d



鹽燒冬菇 d味都冇又唔juicy. 應該叫乾燒冬菇



鹽燒牛舌 – good, 熱辣辣. 食左一串咋, 太飽冇encore!



鹽燒雞翼 皮夠脆, 不過就燒得老左少少



焗廣島蠔
雖然蠔肉經過烤焗後收縮變細粒, 但烤焗時間撐握得好, 蠔肉仍很嫩, 蔬菜配料都唔馬虎了事, 切得細細粒易入口





鹽燒蝦 冇食到, 不評論




此時, 一向做事勤力盡責程度如劉華的A妹帶著女兒小K趕到. 時間過得真快, 上次見小K是她剛出世, 今番再見巳是五歲的可人兒了, 精靈可愛.


 


A妹來到, 立即再order一盤刺身. 大喜屋的刺身水準很好, 又切得夠大方




呢個牛油甜粟我地order3, 真係超好食. 每次上桌都熱辣辣, 牛油的香氣和粟米的清新平衡得很好, 大家都冇搶大家的鋒頭


汁煮東風螺 都是大路和食的口味, 甜甜地咁, 覺得不俗但不會encore.



巳經飽到反肚, 不知何時靚媽P又寫了疊紙, 見到又大堆食物上桌, 我都要抖一抖, 落下隔先至可以再上戰場



枝豆 平時d日本料理會烚完之後洒起粒鹽花吊味. 呢度似乎就咁搵水烚, 唔記得落鹽咁, 冇乜味, 但唔難食既



柚子蝦沙律 我只食左一粒車厘茄, 不能下評語



蟹籽沙律 成碟都係青瓜絲, 大家都唔係好啋佢



茄汁牛腩鍋 呢味菜其實幾惹味架, 牛腩又煲得淋. 可惜自己太飽



軍艦卷 食左一粒, 無深刻印象, 不過不失



蟹粥 入口好鮮甜, 嗒真d, 又是味精的功勞



蒜片牛肉粒- d牛肉食得出用梳打粉拿過, 唔係幾鍾意



開胃啦食評 心急人S曾做過餐飲業管理, 她眼見大喜屋侍應的繁忙程度, 口中一直唸唸有詞呢度d turnover一定好勁架啦”.


 


當然我也親眼目睹每一位侍應都忙過不停, 之前去碗屋巳覺得那裡的侍應很忙碌, 但原來一山還有一山高. 可能大喜屋的價位較親民而食物水準不賴, 所以生意是非常之好. 如果大家有耐性打電話book枱同唔介意在咁迫夾的環境下進餐, 不防一試. 順帶一提, 雖則工作繁忙, 這裡的侍應態度還是保持良好. 其中一位女侍應仲主動送朱古力糖氹小K開心.  來過一次的靚媽P, 中午食得舒服d, 用餐時間仲係3個鐘添! 搵個時間同爸媽來試下.



2 則留言:

oiwing 提到...

以後去邊度食日本菜都一定要問過你先
[版主回覆01/15/2013 15:12:43]去碗屋啦, 真係唔錯.

1733 提到...

我真係無耐性打電話book枱喇。
[1733回覆01/17/2013 18:07:22]如果比我選擇,我都會唔去飲茶架。
[版主回覆01/17/2013 09:59:56]我本身唔鍾意飲茶, 點心肥膩又冇益, 環境又嘈, 次次講嘢都要mark盡喉龍. 鍾意去茶記多d.
[1733回覆01/16/2013 11:59:28]平時去飲茶,我都唔去大酒樓架。就係怕要等位等個幾兩個鐘囉。老餅?你話我?
[版主回覆01/16/2013 11:25:49]我都冇耐性. 簡直挑戰人體極限. 不過現場90%都是後生仔, 即刻覺得自己老餅.