2013年5月21日 星期二

紅莓朱古力scone@提子天酵




 
18-May 2013






我好鍾意食外脆內鬆軟的scone,
不過佢既牛油含量絕對不下於曲奇餅,
加上要趁熱食才滋味,
所以一向較少在家焗來吃.



 



前年就整過三次喺網絡上風行過一陣子,
lemonade,
cream
加自發粉來整scone的那個食譜.
由於香港很難買到lemonade,
故此原食譜提供者建議買唔到lemonade的朋友可以用檸檬味七喜汽水代替.



  

唔知係咪不是用lemonade的原故,
我覺得那個食譜很淡口,
和平常吃到很濃香牛油味的scone差很遠,
還有很大陣麵粉除.  之後第二, 三次整我都有加入鹽以調整口味.



 

在天酵達人Reko的網誌內見到, 原來天然酵母唔係得一個用途,
仲可以用來整scone,
一於去馬試試.



材料













































材料



份量



低筋麵粉



250



砂糖



55





3



無鹽牛油



115



提子天酵



62





1



牛奶



40



紅莓乾



50



入爐朱古力粒



50




 










做法:



 

1) 把牛油切成粒狀,
放入雪櫃雪過夜



2) 低筋麵粉,
砂糖及鹽各自放入不同器皿,
再放入雪櫃雪過夜



3) 隔天取出低筋麵粉過篩兩次後再和鹽



4) 及糖混合




5) 加入凍牛油
,
用手搓成沙粒狀(我有戴手套)




6) 從雪櫃取出一只蛋
,
打入另一器皿




7) 把奶加入蛋內




8) 攪勻


9) 加入提子天然酵母拌勻




10) 把蛋奶液加入粉料內
,
略拌勻




11) 加入紅莓乾




12) 加入朱古力粒




13) 用保鮮紙包好




14) 放入雪櫃雪過夜




15) 取出
,
撕去保鮮紙,
在表面及底部洒少許高筋粉




16) 擀成
2cm,
用模鈒出形狀,
共得12






17) 180
度焗25分鐘




後記
:



- 材料份量我依個人口味略作調整.



- 天然酵母我用25%, 所以是62, 故此奶的份量必須減少.



- 用天然酵母整scone係唔會好似用泡打粉咁發到可以高一倍的. 基本上係冇乜點發, 最多1mm. 雖然唔夠高, 但食又口都好鬆化既.



- 我有開風, 烤盆置中層. 唔知係咪焗爐老化, 焗了20分鐘都唔上色, 咁我把烤盆置最高層, 焗埋餘下果5分鐘, 可惜個面都係唔上色.



- 另外, 焗了25分鐘, 個心都仍然有少少唔夠熟咁樣, 即係中間有少少深色左. 下次可可試下調高爐溫, 減底烤焗時間, 睇下會唔會好d.



- 2天後吃隔夜scone, 我把scone就咁在多士爐的上面, 間中反一反使底面也能受熱, 直至個制彈起(即平時烤多士的程序). 竟然咁樣翻熱都好夠脆喎, 唔知係咪天然酵母的威力呢!






沒有留言: