2013年6月15日 星期六

Lunch at Harlan's + 澳洲牛奶公司




13-April-2013


  

寫返單二個月前既舊聞先



 



家裡有兩位成員都是4月生日, 今次就揀左去位於尖沙咀The OneHarlan’s.地點由家姐定, 不過只有我地兩姐妹食過, 其他家人仲未去過. 今次我是第二次去, 第一次去呢度食lunch係兩年前, 都係家姐請的, 當時的印象甚佳

 


Harlan’s
lunch好抵. 頭盤和甜是自助形式, 可以出去攞N次都唔會有人怒睥你. 他們家的自助頭盤雖然唔係好多種類, 但絕對是靚嘢唔係cheap嘢. 只有星期一至六提供的lunch, 簡單來說分3個價錢:



Set A
 –
自助頭盤 + 甜品 $178


Set B – 自助頭盤 + 主菜 + 甜品 $198


Set C - 自助頭盤 + 餐湯 + 主菜 + 甜品 $2XX



好似仲有Set D, 不過我唔記得係乜嘢了. 其實對女士的胃口來說, 剩係食Set A都好夠飽, 除非閣下是女版小林樽

要等家姐放工, 所以book左1:00pm, 來到巳經好多人
.


本來我們一家人都打算點Set A, 但負責招呼我們的女經理就建議我們點Set B. 她說, 只是加多$20便可以多吃一個主菜, 食唔晒可以幫我地打包, 留返當晚餐. 咁我地都好appreciate她的善意, 家陣咁既環境, 出去快餐店食個肉醬意粉唔包飲品都要三十幾蚊啦.  於是我地所有人都有點一個主菜.

餐廳主要分成三部份, 有露天座位


不過.......咁晒, 我是見光死的, 咪攪我


主廳的樓底好高


同埋旁邊有一個稍稍升起的地台, 放有4張餐桌, 呢邊會較主廳清靜一點點, 而我們一家就被編排坐在這兒



先來一籃麵包, 仲暖的. 麵包仔比方包好吃.



放置頭盤的長枱和兩年前不同了, 現巳移到餐廳的後半部份
.







有即切西班牙風乾火腿



一些日式小食, 是隔離同集團的日本料理所提供的. 不過我覺得唔好食, 樣樣都凍冰冰, 仲要replenish得好慢.




汁煮蘿蔔



芋仔煮芋絲


我第一碟攞的食物


主菜我唔記得影, 更加唔記得點左乜嘢. 我反而記得爸爸和家姐點了ribs, 媽咪點了白汁忌廉penne, 姐夫點了steak, 弟弟和姨甥女都點了大蝦意粉.

甜品人人一樣, 就係呢個朱古力雪糕伴草莓雪糕. 我覺得麻麻地好食, 個蛋糕好鞋呀

餐飲我揀左熱咖啡


飯後我和媽咪在附近閒逛幫助消化.  行下行下居然去左寶靈街, 呢度好耐無來了, 以前好鍾意特意來這裡的街邊檔買絲襪的, 貪佢平丫嘛.


好可愛的兒童costume, 是巴斯光年嗎?


是太空人的制服嗎?


今日好熱, 行好攰晒想好坐低飲杯凍嘢, 見到澳洲牛奶公司門外居然無人龍便入內碰運氣
.

食到咁飽都仲係要食多士, 澳奶的厚多士真係難以抗拒. 點了一份油占多和一份奶醬多和媽咪分吃.


成兩年無來過, 原來茶餐巳加到$33.


燉蛋燉鮮奶都愈賣愈貴. $23碗我就唔捨得食, 自己整, 呢個價錢可以整十碗.



食完出來又見到人龍


係時候回家, 途中經過小儀在節目中介紹過的三藩巿餅店, 入去八一八


老老實實, 佢地d麵包同蛋糕都好樣衰下, 仲要賣得唔平



媽咪幫趁買左一磅方包. 味道不見特出.



Harlan’s的水準似乎跌watt了. 上次食有很多好好味的西式熱葷在自助餐桌上, 今次就轉左自家集團日本料理店的凍冰冰小吃, 我見好多人客都唔吼.  另外就係replenish得好慢, 好多碟經常是清空狀態的. 

Harlan’s

地址: 彌敦道100號The ONE 19樓
電話: 2972 2222

1 則留言:

1733 提到...

多啦V夢,父親節快樂!
[版主回覆06/17/2013 12:40:56]多謝你呀, 父親節餐飯我家早幾日巳吃了, 怕人多呀, 哈哈.