2012年11月22日 星期四

烏茲別克 - Day 5 (Bukhara往Kyzylkum Desert)…Part 2











Day 5 (29-9-2012, Sat)

離開
Gijduvan不久, 司機說要為車子入油, 因為大約要開3小時車才到達位於Nurata town附近的Kyzylkum Desert. 幸好, 我們很快找到油站.



油站職員全程躲在小屋內, 只見Frank跑到窗前傾談一會便回到車子旁的油泵自行入油




















油站有幾隻可愛的小花貓跳來跳去
, 完全不怕生.



油站還有這個巳停止使用, 外表勁old school的油泵, 咁大個女第一次見.



Nurata大部份都是山區, 人口不多, 但政府及民間團體近年致力發展該區的生態旅遊.  在到達沙漠前, 沿路是挻難找吃的, 司機說Nurata只有一個小巿鎮, 那裡只有一間餐廳吃飯.  我們真的要填填肚子, 因為巳經成點幾鐘了.




呢間餐廳d烏蠅多到呢………




餐廳侍應乜都話冇, 我想食laghman, plovsomsa都話冇. 於是又係食果幾味: 牛肉串燒, 羊肉湯, 蕃茄沙律同nan. 不過算幾好味(吃時要和烏蠅鬥快)




在香港搜集資料時知道Nurata有一個景點可以看holy fishholy spring water. 原來這個景點就在餐廳旁邊, Chashma.




在烏茲別克這個只有冗員和收費的國家, 這個景點居然不用買門票




今天碰到很多新人結婚, 這是其中一對. 新娘看見我把鏡頭對著她也沒有迴避, 還向我送上送人甜笑~


Frank早有準備, 在車尾箱放了一個空的膠水瓶去裝holy spring water送給他在Samarkand的朋友. 在這裡取聖泉水是不用收費的, 我見好多人都自備瓶瓶罐罐去裝水. Frank說泉水1可直接飲用, d泉水係好清澈, 但我唔敢呀.


這些便是holy fish. Frank解釋為何這裡居住的魚會被稱為神聖魚”. 是因為這些魚兒都很有靈性, 每到祈禱的時間, 它們會自動朝著聖城麥加的方向, 真是令人難以解釋的現象啊!



Chashma旁邊有一個蚊型巿集. 當然, 所有攤子都是在賣我們偉大祖國的貨品.




沿路都是沙漠又沙漠, 風景就是這些紅色的沙, 所以Kyzylkum Desert又稱為紅沙漠.




 大約3pm, 我們的車子便駛進今晚要住的地方 – Aydar Camp. 是哈薩克遊牧民族的傳統蒙古包.  這個營地大約扎了十多個蒙古包, 當天我還見到有2團的歐美遊客巳入住.

 


蒙古包內當然沒有浴室及洗手間, 在這個營地都幾現代化, 分別蓋有浴室及洗手間.





我的蒙古包穿了好多個大大小小的窿呀
, 所以一收太陽巳經凍到我死, 半夜更是凍到成晚瞓唔著添.



放低行李入我的蒙古包便出發去Aydar Kul Lake. 它是一個一望無際沙漠湖.  後來翻查資料, 原來這是一個人工湖, 並不是甚麼大自然奇景. 老實說這個湖不怎麼有漂亮, 湖水更不見得清澈. 抱著純粹到此一遊的心態便可.



行程是包免費騎駱駝一次的, 這個營地飼養了8隻, 讓入住客人騎乘. 記得以前去土耳其旅行都見過駱駝, 印象中它們並不好惹, 對站在他身旁超過幾分鐘是人會發出不耐煩的訊號甚至擰轉頭怒.


 


駱駝其實好臭, 所以我婉拒了這玩意, 只站在一旁欣賞這隊沙漠綠舟.




呢隻駱駝未停過投下黃金滋養大地, 見佢一邊痾, 一邊用尾巴把黃金fing向四週, 真得人驚.





原來住在沙漠好悶吓, 沒事可做又不可以走遠, 晚餐要7pmserve, 流流長幾個鐘, 唯有和Frank躲在一角吹水.


 


跟住冇相睇了, 因為我個水皮相機冇電, 蒙古包入面又冇得充電, 所以我的哈薩克大餐都影唔到~ 今晚果餐好好食, 估唔到沙漠可地方以食到咁豐富的食物.


1 則留言:

1733 提到...

乜你無帶到後備電池既咩?
[1733回覆12/20/2012 17:51:53]執紙皮架唔去開飯食而去買相機?真係難為了你喇
[版主回覆12/20/2012 11:10:19]我地窮苦人家, 買個相機會要執幾年紙皮架, 仲邊有銀買後備電池
[1733回覆12/15/2012 15:15:47]咁失敗架,我買相機時,都會買多一塊電池,仲要係原廠架。
雖然貴,不過就可以用好耐架。
[版主回覆12/15/2012 15:13:02]我部相機冇後備電池架.