2013年6月18日 星期二

Encore.....醇奶土司@提子天酵


 
16-June-2013

唔憤氣點解用天酵咁難整到頂角土司
, 所以今次試下增加麵粉量至300, 睇下做唔做到頂角先. 藍莓天酵液種暫時用完, 改用提子天酵, 睇下效果如何.......結果, 都係迫於無奈變成山形










中種麵糰材料




中種麵糰材料

































材料



份量



高筋麵粉



300



提子天酵



70





90



淡忌廉



93



蛋白



23





8








做法:

1. 搓好中種麵糰


2. 量一量重先, 包好, 室溫中發酵4小時


3. 發酵4小時後




4. 翻面一次後放入雪櫃冷藏發酵16小時



17-June-2013

主麵糰材料




主麵糰材料





























材料



份量



中種



全部



蛋白



20





38



提子天酵



28





4





做法:

5. 雪櫃取出中種麵糰, 室溫中放1小時後和主麵糰材料混合及搓勻

6. 麵糰搓好後中間發酵1小時


7. 量重


8. 分成2等份




9. 擀捲兩次, 入模


10. 最後發酵


11. un un腳, 諗住今次實無死. 發酵左2個小時, 諗住走去蓋返個土司蓋, 點之巳經發到變成山形, 我的天酵頂角土司希望又落空了. 之前用藍莓天酵整呢款土司, 發左2個幾鐘都仲係得9分滿. 我發覺提子天酵發酵能力係強過藍莓天酵.

咁無理由掉左佢架, 拿拿淋預熱焗爐


12. 表面上洒少許高筋粉


13. 入爐. 200度焗21分鐘



14. 剛出爐


15. 脫模


註: 今次用回台灣三能土司模. 一本通書真的不能睇到老. 用同一個食譜, 只要你換左個土司模, 所需的發酵時間, 烘焗時間以致效制成品都有差異. 所以每一次制作都必須要做筆記, 從而找出自己最滿意的效果.

2 則留言:

吳獅皇(Assemby) 提到...

朋友,午安。《少年偵探隊~死亡皇后島幽靈殺人事件(1)》寫成了。有興趣歡迎到訪瀏覽。在此祝大家週二安康愉快。
[版主回覆06/19/2013 11:55:57]謝謝你的光9臨. 我暫時只看了你的死亡皇后島幽靈殺人事件(1). 你的文筆真的很好, 自問寫作技巧差劣, 好多時抓爆頭也想不到怎樣落筆呢.

小魔怪 提到...

嘩~ 好靚仔呀! 我都想試做水果酵母, 但人懶, 得個想字, haha! 你最近怎樣呀? 唔係見你有繼續寫blog, 真的以為你失咗踪, 最近有咩攪作呀?
[版主回覆06/19/2013 11:49:49]多謝你光臨我個blog呀. 水果酵母唔難, 但需要花頗多時間培殖, 我跟Reko的方法, 很好玩的. 幾粒生果, 加d糖, 加d水, 加d純乳酪居然可以制作成烘麵包的酵母, 真係好神奇呀. 我既攪作主要都係寫blog咁囉, 冇乜特別. 你呢, 身體最近可好?