2012年12月5日 星期三

烏茲別克 - Day 11 (Fergana Valley -> Margilan -> Tashkent -> back to HK)…Part 2
















 


Day 11 (5-10-2012, Fri)


 


行完Margilan Bazaar便要踏上歸途了, 要開車返回Tashkent的國際機場搭飛機回香港. 我的航班是9pm, Frank說最遲6:45pm要去到機場



回程路上會在Angren稍事休息及用餐, MargilanAngren, 這段路大約需要行車4小時.


 


Fergana Valley的風景真係好靚, 沿途還不下一次見到牧羊人放羊吃草. 那些羊群和車子一同佔用馬路





還有延綿不絕的棉花田
, 9
月和10月正是探收的季節





大約開了1小時車, Frank忽然把車子停下來. 原來他要去這個nan販售中心買nan給媽媽吃, 真乖仔! 我也多謝他帶我來見識.


 


這個用木搭建的販售中心一字排開, 可以容納十多個固定小販攤檔售賣他們自家的nan.





Frank
多傷腦筋? 我陪著他問了好幾檔, 其實他們檔檔的價錢都一樣. 但我認為應該要讓顧客試食才對. 問了好幾檔都冇得試食, 打折更加唔駛諗. 最後光顧了一檔有得試食又有得打折的, 果然識做生意.



我欣賞這位女士, 因為她有生意頭腦. 她把聯絡電話刺在nan中央. 顧客食過好味, 可以回頭幫趁



 這個販售中心主要售賣飛碟形的nan.



旁邊有公廁, 幫趁下先, 仲要坐多幾鐘頭車家嘛



Menu, 我當然不會看, 想食plov話冇, 想食somsa又話冇…….!



用餐環境不錯, 分室內和室外. 室外咁多烏蠅, 我梗係揀坐室內啦



羊肉manty, 隻隻拳頭咁大, 我食左半個巳飽因為個餡超多肥羔同埋好騷. 沙律和nan也很一般. 我成日唔明點烏茲別克天氣巳經咁乾燥, 但當地人食親nan都要把個nan到搣碎晒, 何不食幾多搣幾多? 次次擺唔夠5分鐘巳硬過鋼板.


 


呢餐飯食左SOM12,000 (HK$37.5)




返回首都Tashkent, 行車時我估計經過他的心臟地帶, 見到很多高樓大廈, 名牌名車處處, 很像我們的中環. 烏茲別克都可算是一個貧富懸殊的國家.



不到
6pm
巳到國際機場. 門外又是設置了警崗有守衛守著, 不許閒雜人等進入機場範圍, 所以在烏茲別克離境的人係冇人可以送到機架.


 


這個國際機場真是有夠水皮, 過了警崗後, 乘客都要自己提著行李行一條長長的樓梯才可以進入離境大堂, 電梯都冇! Frank和守衛理論良久, 就是因為他想幫我把那件重到死的行李拿上離境大堂.





時間尚早
,
check-in counter未開, 唯有坐喺度呆等.


 


忽然間見到5位亞洲人(組合是3位美女 + 2位帥哥)進入離境大堂! 直覺告訴我, 他們便是Narzullo提及, 早我3天入Shiringul Guesthouse的香港人. 真係好開心, 來了烏茲別克11, 終於可以見到香港人了….yeah!


 


緊隨著他們便是在Samarkand碰到的3位寧波美女, 原來她們也是同一天回國.  真是有夠開心, 我們馬上坐在一起聊天.  其中一位美女Phyllis原來是懂得俄語的, 我這個笨人懞然不知要填寫離境表格. Phyllis還坐到我身邊, 續個item教我填寫, 她真好人呀!


 


正埋頭於表格時, 其中一位香港人帥哥過來, 教我填表時要注意所填寫的金額一定不可多過攜帶入境的, 否則會被當地海關搭乘機充公. 他還擔心我一個人, 著我check-in和過海關時和他們一起, 好讓大家有個照應.


 


幸好有他們陪伴, 過關和出境手續也很順利. 到了候機室, 我們繼續聊天. 原來他們幾位去過很多地方, 真是遊遍地球, 讓我羨慕不巳呢.


 


在機上和其中一位美女Irene交換了電郵, 我答應她blog文寫好後會通知她. 


 


藉此機會感謝5位香港同胞及寧波美女們對我的照顧, 祝願各人生活愉快, 事事順利!


 



Tashkent
Seoul呢一程機冇bibibap, 唯有點牛肉炒麵, 味道都ok. 我反而最欣賞左上角的盒裝豆腐.




Seoul往香港呢一種機終於有bibibap, 幾大都要點一個. 不過把飯和餸菜撈勻後都凍晒同埋好硬下, 我食左幾啖便放棄















 

1 則留言:

1733 提到...

你睇下你幾好,返香港呢日都仍遇上咁多好人。
[1733回覆12/15/2012 14:52:10]唔好理佢咁多嚕,大家用開YB都知佢有幾咁正架啦!明白架喇。
[版主回覆12/15/2012 14:48:47]又真係幾幸運.

最後呢篇post真是臨尾香. 不論我改幾多次, delete左由頭寫過, 都係隻隻字變到雞乸咁大, 一係蚊茲咁細.