2012年12月3日 星期一

烏茲別克 - Day 11 (Fergana Valley - Margilan - Tashkent - back to HK)…Part 1



























Day 11 (5-10-2012, Fri)


設施咁唔入流的酒店, 當然不能期望早餐好吃吧! 只吃了兩顆水煮蛋的蛋白, 少許甜瓜而巳.





今天其實只有一個行程, 便是去Margilan的絲綢工廠參觀. FerganaMargilan只需半小時



估計大部份遊客來到Margilan也會去Yodgorlik Silk Factory, 因他在當地算是一家數一數二具規模的絲綢工廠,


 


工廠種了N棵這種果樹. 估下係乜嘢樹?





工廠佔地很廣
, 內裡有很多座平房, 各司各職. 這平房是負責抽取蠶絲及把絲線結成捆狀





抽取蠶絲


把蠶絲捲成捆狀




嬸嬸喺度狂扯卷絲線
, 佢其實想話俾我知d絲線有多堅韌




在弄成一幅有顏色及圖案的布匹時, 師傳要先設計一個圖案, 然後交給工人作染色. 程序是先染淺色再染深色. 在染淺色時, 先要把不需要染色的部份先綁起. 每染一隻色都要重複此步驟, 真係好複雜.

所有漂染的材料都取材自天然, 例如洋蔥皮, 水果皮, 紅米, 香料之類.


染色
ing



染好要用清水浸洗一遍



烘乾



跟住就係把巳染色的絲線編織成布匹



烏茲別克人的哈韓風絕不比香港低. 紡織女工都貼上裴勇俊的照片.  關於這點, 在張佩瑜的書都有提到, 估唔到呢位女工4年來都冇變心.



絲線染色後除了可制作布匹外還可以用來做地毯. 原來編織地毯一定要請後生女, 因為好壞眼架. 圖中呢位女孩所完成的部份巳花了她3個月時間. 所以一張絲質地毯係好貴架, 我梗係買唔起啦




參觀絲綢工廠巳是今次烏茲別克旅程最後一個觀光點. 我請Frank車我去Margilan的巿集, 因為我真係好想睇下仲有d乜嘢可以買(死性不改!)

人多車更多的Margilan Bazaar. 唔見有牌扁, 從這棟泥黃色房子直行入去便是巿集


呢個巿集同其他的都冇分別, 大致上都是生活必須品, 食物和水果等等........

朱義盛




Frank
話這些是冬天穿的靴子, 不過質地好差下, 個鞋底薄過紙喎



當然唔少得台柱, 香噴噴的炭燒shashlyk



仲有nan. 烏茲別克人基本上每日三餐都會食nan.





見到有個男人用架車仔推住個
tandir叫賣, 原來佢係賣somsa, 烤熟的原理和台灣的胡椒餅一樣.

推住個tandir係咁行都幾甘.




我唔係變態專影人八月十五. 而係想介紹一下烏茲別克女人有多胖! 烏國女人一上到五十歲左右就會像吹脹氣班一樣, 以幾何級數向橫發展.原來佢地覺得肥先至係靚架, 完全漠視心臟病, 中風等等肥胖引致的問題.


 


好怕購物時遇到佢地, 佢地真係會bell開你架.



1 則留言:

1733 提到...

你參觀呢一間私廠,使我想起好幾年前去杭州添。
[1733回覆12/15/2012 15:01:11]陣味仲好唔好聞添。
[版主回覆12/15/2012 14:56:26]煮蠶繭時好大陣味