2013年7月30日 星期二

2013生日飯第二擊@南燒北鍋



27-July-2013






昨晚吃到肚滿腸肥, 今天繼續讓肥膏滋潤我.



 



今晚約了另一班老朋友吃飯. 餐廳名都是由字開頭. 南燒北鍋之前是開設在灣仔大佛口果頭的.  我兩年前食過一次覺得質素唔錯.

其中兩位朋友住在新界區, 那麼選擇在尖沙咀區吃飯是最方便大家的了.  翻閱"飲食男女", 見到南燒北鍋的廣告, 細閱下得知巳遷往尖沙咀.  

循例上Openrice睇下食評, 居然俾我見到有coupon可用, 於是立即download. 正所謂"有便宜唔駛洗頸"吖嘛.
 

呢個coupon都幾筍, 除了可以用$39吃原價$168的回味雞煲(半隻)外, 火鍋配料仲有7折添.   雞煲近年都很火熱, 但我呢個大鄉里就一次都未食過, 趁有折扣不防試下啱唔啱咀形.

南燒北鍋位於尖炒咀加拿芬廣場二樓


約左大家7:00pm, 我早左少少到. 地方不大, 在同一層樓還有另外兩間日式食肆


我坐底冇耐, 就將張coupon交俾侍應, 佢話可以先幫我下單, 到人齊時才上


不久便送上一碟餐前小食(要收錢架, $12碟), 個樣似蘿蔔乾, 不過我無食過, 所以不能評論好味與否.


海鮮餐牌. 太耐無食過象拔蚌, 乜原來而家要成千銀一隻架, 巧貴喎


無花無假, 回味雞煲皇半隻雞是$168






5分鐘後靚媽P心急人S結伴同來, 兩人嚷著肚餓, 想先叫點小吃填肚, 因為A妹有要事遲一點來, 咁食住少少嘢等佢.

叫了脆皮炸豆腐($48) - 熱辣辣, 香噴噴. 最估唔到係豆腐味相當濃, 食到停唔到口


椒鹽鮮魷($68) - 呢味就唔及椒鹽豆腐, 我嫌佢粉太厚同埋鮮魷切得太細舊, 冇咬口
 

A妹約8:00pm趕到, 原來她今天下午要帶女兒小K去新蒲岡考試, 一考完就趕過來. 無見小K半年, 高左好多呀, 小朋友都大得很快!


A妹一到我們便請侍應把雞煲上桌.

嘩! 我地都以為自己老眼昏花, 半隻雞都咁大鍋, 於是立即把巳選好的火鍋配料紙刪減幾樣, 否則食唔晒便浪費.

廚房會把雞煲煮至7成熟, 侍應拎出來之後會用餐桌上的電爐加熱, 把雞鍋煮至全熟.  鄉下妹第一次食雞煲, 唔識比較. 但這兒的雞都煮得好滑同好惹味又不會很麻很辣, 合大眾的口味, 我們也很滿意.


食完雞煲, 侍應會把個煲取回去廚房加湯, 再拎返俾我地去滾. 呢個時候配料陸續送上.

最先送上炸魚皮($40) - 仲熱架. 呢度既炸魚皮比坊間的厚身, 所以要淥多幾秒先得, 雖然話佢厚啫, 但我又鍾意喎


油麥菜(32) - 正常!


生根($32) - 無食到, 我唔係好嗜生根的


醉海中蝦($148) - 蝦好新鮮, 見到蝦d腳仲喺度撐下撐下. 一客有6隻, 用杞子同紹酒浸住


淥熟後酒味不太強, 而且蝦肉好爽甜添


蟹柳(35) - 我無食到. 我通常出街食火鍋的話不會點蟹柳來吃


超甜粟 ($30) - 食左一件, 覺得唔甜就無再食第二件了, 所以都剩返幾多


荔芋片($30) - 麻麻, 切太薄同埋炸得唔夠乾身, 好油


鮮四寶丸 - 大($98) - 左起是鯪魚球, 梅菜豬肉丸, 蝦丸同墨魚丸. 丸丸就真係唔錯嘞, 樣樣都鮮味, 我最欣賞蝦丸, 夠晒彈牙.


花枝片($58) - 頭先巳經食破戒食左椒鹽鮮魷, 所以呢味都只是淺嚐, 皆因本人的胆固醇好勁也


一口手捲響鈴($48) - 唔知點解次次食火鍋都一定要點響鈴. 呢個都係鮮炸架, 唔錯, 起碼無油膉味!


鮮蝦水餃 ($68) - 實在太飽了, 只係食左一隻. 無乜特別, d蝦肉太少了


魚皮餃($48) - 我本身不愛吃魚皮餃, 所以no comment.


四個女人居然點16樣嘢, 真係大食呀.

唔記得影相既有烏冬($32)同埋酸梅湯($58). 要讚一讚南燒北鍋的酸梅湯, 煲得夠濃又無過甜的憋病, 好正! 至於個烏冬我食左一, 兩條, 都覺得好滑


真係記得畀七折我地喎


註:
南燒北鍋樓底都幾矮, 加上桌與桌之間好親蜜, 所以坐坐下都覺得好噪, 聽朋友講嘢好辛苦. 左邊果枱四個女仔好斯文的, 說話細細聲, 而坐我地右手邊就有5件蛋散, 講嘢大聲到死同流民爛仔無分別. 不過客人既嘢唔到我地揀, 坐正一堆啦叭隔離只可自嘆倒楣.

侍應生雖然略嫌不太足夠, 但服務方面還是很落力勤快招呼客人.  是可以回頭幫趁的.




沒有留言: