2013年7月24日 星期三

南瓜蔬菜盒

 


23-July-2013






 

上星期在MOONmoon’s
Kitchen
見到這個食譜巳經謀住想整, 賣相精緻, 材料簡單, 功夫不多實在fantastic. 



 



家人近年都係食菜多過食肉. 媽咪煮親有菜有肉菜式 - 例如: 青瓜雞柳, 攬菜肉碎四季豆, 冬瓜炆排骨之類, 次次都係d菜食晒, 剩返一大堆肉.   成日都好想諗d新奇又吸睛的素菜出來給家人享用, 可惜要我構思一道好味又唔油膩的素菜出來對我來說實在是hard
job.



 



同朋友食完lunch, 佢帶我去相熟菜檔買蔬菜.  我屋企人多, 所以個南瓜唔能夠太細, 好不容易巡勻成個街巿才找到呢個.
$6, 事頭婆收$18, 咪即係3斤囉, 係咪呢?



 



屋企有盒裝粟米同洋蔥, 但其餘材料欠奉, 咁我又懶去行超巿買地捫的罐頭青豆角, 去皮蕃茄粒, 馬鈴薯粒. 咁就喺菜檔買多幾樣蔬搭夠.
我買左馬蹄, 蕃茄同翠玉瓜.





材料









































材料



份量



橙色南瓜



1 (我這個重3)



蒜茸



1茶匙



薑茸



1茶匙



盒裝粟米粒



¼



馬蹄



3



洋蔥



半個(細的)



蕃茄



1



翠玉瓜



半條




 


調味料





















材料



份量



蠔油



1湯匙





2茶匙



雞湯



1湯匙





做法:

1) 調味料撈勻備用


2) 南瓜用刀仔批去頂部, 挖去籽, 洗淨


3) 蕃茄去芯, 把肉切粒. 翠玉瓜切粒, 洋蔥切粒. 馬蹄去皮切粒. 盒裝粟米過濾出水份

4) 燒熱油鑊爆香薑茸及蒜茸


5) 先炒香洋蔥


6) 加入馬蹄炒勻


7) 加入翠玉瓜炒勻


8) 加入粟米炒勻


9) 加入蕃茄炒勻


10) 下調味料煮滾


11) 把蔬菜粒倒入南瓜內


12) 蓋回南瓜頂, 大滾水蒸15分鐘


13) 攪掂!




除了因為我個南瓜大, 要蒸多5分鐘至15分鐘之外, 其餘做法同調味都是跟足MOONmoon.

這道素菜好好味呀, 清爽無負擔, 食到停唔到口. 用來宴客, 一d都唔失禮呀.

有冇發現我又做左符碌嘢? 我將個南瓜倒轉左劏呀











2 則留言:

Susan 提到...

Like!我諗部份南瓜肉都可以切粒來炒,咁個南瓜會變得薄身點,大火蒸的時間可能會短啲?你估得唔得呢?
[版主回覆07/27/2013 12:50:56]唔得架, 唔可以預先挖走南瓜肉, 否則蒸熟後個南瓜會"冧"架. 呢個南瓜盒既食法係, 蒸好後, 連同中間的雜菜一齊挖來食架, 唔會浪費, 所以不用預先挖肉.

Susan 提到...

知道!我在百佳見到纇似的南瓜,這種南瓜的質地是綿綿的,還是一疏疏的?約多少錢一隻?日本或韓國綠面南瓜又得唔得呢?
[版主回覆07/27/2013 16:11:14]我唔覺得呢隻"日本品種大陸栽種的南瓜"是綿或一梳梳的質地. 佢d肉比長形南瓜較甜, 口感有少少似蕃薯. 你用日本或韓國南瓜都得, 但要揀大隻d既, 太細隻係唔夠一家人食, 而且亦都釀唔到幾多蔬菜入去. 百佳呢類南瓜傾向細隻, 好難做南瓜盒, 除非只是兩個人食. 你去街巿買好d. 我上次都巡左好多檔至揀到啱心水的. 記住揀d表面唔好咁花的