2013年7月25日 星期四

味噌芽菜炒豆卜



23-July-2013






話說前日同朋友食完lunch,
佢帶我行佢地頭
-
渣華道街巿. 咁我買完南瓜同一些蔬菜整南瓜蔬菜盒之後,
經過豆腐檔,
見到佢地d芽菜又長又肥嘟嘟,
好靚.



 



突然靈光一閃,
醒起多年前曾在蔡瀾的節目內聽過佢講,
佢最喜歡的一道菜是簡簡單單的芽菜炒豆卜!
當時我都幾impressed,
以一個知名食家來說,
原來最簡單的食物才最得他歡心. 而我呢 - 最喜歡的菜式便是所有媽媽煮的菜啊



 



買埋豆卜就開工啦

 



材料

























材料



份量



芽菜



1 ($6)



豆卜



1 ($3)



薑片



3-4



紅辣椒



2




 

調味料





























材料



份量



日本味噌



2湯匙





1茶匙



紹酒



1湯匙



雞湯



1湯匙



胡椒粉



少許




 




做法
:




1) 芽菜摘去根部
,
浸一浸水.
豆卜汆水, 榨乾水後切半. 紅辣椒切圈. 調味料撈勻




2) 燒熱油鑊
,
爆香薑片


3) 加入紅辣椒絲及芽菜炒勻



4) 加入豆卜炒勻




5) 加入調味料兜炒至收汁即可上碟


平時食炒芽菜, 就算有落薑, 灒左酒同埋落胡椒粉都仍然好大陣臭青味. 今次我就學台灣的型男一主廚"詹姆士", 我見佢經常使用日本味噌作調味料, 一於照辦煮碗. 估唔到日本味噌同芽菜咁啱key, 臭青味可被蓋過.



註:
- 作為一個懶人, 實在無法自制情傾簡單的菜式. 呢道菜最花時間的就是摘掉芽菜的根部. 如時間不許何, 就直接買豆腐檔巳摘好的芽菜, 都係貴1, 2蚊啫.
- 豆卜汆水比起就咁用滾水淥可以消除較多的油份同埋煮時易吸味d.
- 我買左1兩豆卜啫, 鍾意食可以買夠2兩.




沒有留言: