2013年7月8日 星期一

叮叮餸 (栗子炆雞)



5-July-2013






超巿有很多十多元一包的餸菜包, 方便下班後仍然要煮飯的人士,
就咁翻熱/蒸熟就食得.
年前試過買過一次百X的蒸肉餅,
難食到嘔,
那些豬肉有好大陣除,
自此之後都唔敢再買.



 



早幾日逛百X, 見到有呢類叮叮餸賣.
實不相暪,
我一次都未買過.

見到係我喜愛的栗子炆雞,
又只有十幾蚊盒,
就買回家試.
再買條菜淥來吃,
便成為最佳的狐獨老人晚飯.



打開包裝是這樣的.  包裝上有說明放入微波爐的煮法, 但我就放入電飯煲, 起飯眼時才放入把它加熱


飯熟打開煲蓋, 果陣凍肉的雪氣味立即攻入我的鼻子內.  至於調味, 其實不太差, 沒有過咸的問題. 只是肉類的解凍做得實在太差, 我諗我以後都唔敢再買來吃.




沒有留言: