2013年7月12日 星期五

蝦子燴麵@陳家廚坊


12-July-2013

 

欲罷不能, 又係陳家廚坊"真味香港菜呢排天口咁熱,
我都係食粉粉麵麵多,
湯米,
湯烏冬,
公仔麵食到有d,
但我又懶喎,
最好有d易整既嘢就perfect!



 

 

除了生麵餅要去麵舖買之外, 其餘各項材料屋企都有. 尤其是雪櫃果樽響流浮山買既蝦籽都買左好耐吓, 唔食就會走味.




生麵餅我係去灣仔好出名果間"鏡記粉麵廠"買既. 買左返屋企, 再對一對食譜書上的照片, 咦! 點解我d麵咁幼, 而書入面果碟麵係扁身似伊麵咁既呢? 算啦, 食入肚既"終極出路"都係一樣, 事旦啦

連埋淥麵過冷河, 都唔駛10分鐘就攪掂食得, 絕對係"easy 汁".

睇落去係咪有d乾? 我係依足食譜份量去做的, 油是2湯匙. 我食果時都覺得乾左d, 所以自行加多d麻油撈來食, 咁就冇咁"黏"口.

 



 雖然有乾左dd, 但其實咁樣整法既蝦子麵係好食過平時去麵檔食既撈麵架.



 




沒有留言: