2013年7月28日 星期日

2013生日飯第一擊@南京東路



26-July-2013






老朋友們都很有心, 每每個多月前便相約我吃晚飯慶祝. 尤其是大姐I, 次次都係佢落力做聯絡人.



 



我個人好懶出街, 所以連帶外食機會都不多. 好在仲有"飲食男女"呢本雜誌可以參考下.



 



兩個人呢就食西餐或日本菜最好, 咁我地五條荗李, 食中式夾下夾下最perfect.  睇番上兩期飲食男女介紹, 位於銅鑼灣的南京東路 好似唔錯咁喎,
再上埋openrice睇食評, 都算正面.



 



南京東路是老牌酒樓

敍福樓旗下的食肆, 才開業數月而巳.  我打電話去訂位, 知客問我要唔要訂南京填鴨, 咁我又真係未食過南京填鴨, 咁就訂左一隻了.

位置好就腳, 就在銅鑼灣皇室堡二樓


睇呢幾個字好有氣勢

 

原來入面積好細架咋, 大約三百尺到啦. 枱與枱之間好迫下. 侍應安排我入坐一張卡位


侍應問我飲乜嘢茶. 原來佢地有龍井, 一般茶樓菜館都好少serve龍井呢類綠茶, 咁我就點呢樣啦.


我最早到, 可以慢慢研究下菜牌先.  根據"飲食男女"所報導, 南京東路是一家京川滬菜館, 並不是純粹吃南京菜的啊.  在香港比較少純吃單一地方的北方菜館, 通常把京/川/滬炒埋一碟.


餐桌上還有其他的單張 呢個套餐菜牌, 由二人至四人都有


菜式選擇睇落都唔錯


呢個京燒鱸魚好吸引喎, 仲要就緊特價添


一直都知鰣魚係名貴菜式, 不過我就未食過嘞




一向有早無遲的大姐I無幾耐就到, 唔夠五分鐘便見到君君媽來到. 傾左十零分鐘, 大家都喊肚餓, 所以叫住兩味頭盤攝牙罅先.

四喜烤麩($32) - 我地三個一致喜歡它夠清淡, 唔會太濃味, 比較適合廣東人清淡的口味. 但可能正宗上海人就會嫌淡的了.


燈影牛肉($52) - 呢碟等左十幾分鐘至有. 期望過大變成失望. 一食入口好攻喉同埋條脷好唔舒服, 熱氣感覺強烈, 又好似吞緊一堆味精咁.


燈影牛肉上桌無幾耐, 貓姐便出現了. 她工作的地點是ICC, 好吊腳. 所以佢要成45分鐘才可以來到銅鑼灣. 我地四個超齡少女吹水吹了一個鐘, G少才出現. 我們也習慣了他的例遲, 佢準時到反而我地會O咀.

G少3月生日果餐飯我因為身在老撾做電波中女而未能參與, 所以應該有大半年無見過佢. 佢一出現叫我們吃驚, 因為佢好瘦呀, 好似食左瘦肉精咁. 原來佢都知自己瘦左好多, 睇左好多專科都話各方面正常, 真是莫名其妙. 我話要點個東波肉或者元蹄俾佢自隊.

京燒鱸魚($68) - 呢碟君君媽超like. 咁其實我地個個都讚. 條魚炸得啱啱好, 上桌時還能保持外脆內嫩, 調味又恰到好處. 都未食完, 君君媽巳經嚷著要點多一條. 因為5個人以上是可以點兩條的. 不過最後都冇再order, 因為驚食唔落隻烤鴨嘛.


清炒萵苣絲($48) - 大姐I曾在北京工作一段時間, 佢話當時很喜歡這種蔬菜. 我就第一次食萵苣, 佢有種獨特的幽香, 唔錯喎. 但君君媽就嫌佢有陣怪味.


黃魚煨麵($52) - 我係因為睇左openrice的食評才會點這碗麵. 果然好好食喎, 魚鮮湯濃, 最衰得四舊魚, 有一個無得食, 手快有手慢無.


火腿津白($58) - 呢碟菜都好好味呀, 大廚將佢炆得好入味又無淋pat pat的問題, 火腿的肉香味索晒入d菜度. 平時食呢道菜好多時都有一些"油膉味"或""up味", 佢又無喎


鮮肉小籠包($28) - openrice的食友對這兒的小籠包的評價都很負面. 我都心裡有數, 不過俾次機會佢咁啦. 我姨甥女好鍾意食小籠包, 咁如果呢度好食, 我下次可以帶佢來吖嘛. 

言歸正傳, 佢既死因係難食? 點難食法? 皮的底部太薄, 每一個人夾起都穿底, 而最關鍵的肉餡, 佢唔算無肉汁, 但係d肉好鞋, 無豬肉的香味只有雪味囉.


南京烤鴨($248, 一食) - 隻鴨等左半小時才送到. 因為我坐最埋邊, 經理把烤好的完整肥鴨送上讓眾人過目不夠一秒便拿去分屍, 我連叫停佢影張相既機會都無.  不過經理拎過來時, 我都睇到個賣相係好得既, 好明顯係剛烤好.

咁我當然唔信係即叫即燒啦, 無可能半個鐘燒好隻鴨. 我估店方係預先烤至半熟, 待客人下單後便烤至全熟. 

呢度既烤鴨我就食唔出南京定北京風味, 我只係覺得皮夠晒脆. 至於肉質就無"鴨臊"味, 但略嫌鞋左d, 可能烤得過火左少少, 但可以接受既. 總括而言, 好過舊年去食新美利堅果隻北京填鴨多多聲. 


每隻鴨跟四客沾醬同三籠夾餅. 唔夠醬或者想要多些夾餅要另外再俾錢


一籠有四件夾餅, 其實塊夾餅唔好食, 薄得來硬. 我寧願食返傳統"荷葉餅"


橙黃色果條係哈蜜瓜絲來的, 很有創意





接下來少不了整番個甜品潤肌, 為美好的一餐劃下完美句號. 大姐I一向不嗜甜, 所以只有我們三人點了甜品.

甜品算是整頓飯最失色的一環, 勁扣分!

君君媽和貓姐的桂花釀丸子($25) - 兩人異口同聲說唔單止無甜味, 桂花及酒釀也下得太少, 根本品嚐不到.


G少的薑汁湯圓($25) - G少話薑味OK, 但嫌湯圓太細粒喎


我的水中花($38) - 賣相很美, 但好細碗架咋. 我撈起來看個底部, 其實是一舊鈒出圓筒形的豆腐花, 再將上面切成花形. 的確很巧刀功. 賣相滿分, 但味道零分. 跟君君媽貓姐的桂花釀丸子一樣, 係無厘聞味架


埋單$802. 真係幾抵食! 個人覺得值得再幫趁, 但甜品就可免了....哈哈


註:
搭車回家時查看手機, 見到南京東路的missed call, 但又無留言. 咁我check過手袋無漏嘢, 所以都冇即時撥回電話給他們. 到了隔天早上, 君君媽打電話給我, 原來一向表面上精明的她, 當晚回家也未發現漏左個袋喺南京東路, 直至一宿無話兼發左個好夢之後的第二天早上後才發現遺留了一袋很重要的物品在餐廳. 

君君媽馬上打電話去南京東路, 原來員工巳為她妥善保存該物品, 君君媽於是可以鬆一口氣. 在此要讚讚南京東路員工路不拾遺的高尚情操. 希望君君媽汲取教訓, 第日出街唔好漏低左小君君都唔為意便謝天謝地了.






























2 則留言:

Susan 提到...

君君媽係痴呆到第二朝出街先發現漏了袋文件袋(內有數隻手指、銀行token、公司文件、支票簿、亞女升中文件和校服書單!),君君媽為人謹慎,較少甩漏、見番個袋時差點感激流涕!老友聚頭,真可以傾到失曬魂頭呀!
此酒樓的唔趕客、無分上中下輪、加合理收費,和侍應的𢜛勤務實,勁like呀!
[版主回覆07/28/2013 21:25:09]巳為君君媽修改了註解部份.
全中呀! 識於微時的老友聚頭, 真係次次都傾到難捨難離, 話題不絕, 完全可以倘開心痱的暢所欲言啊.

oiwing 提到...

其實我都甚少出街食飯,就係靠同呢個慶生同果個慶生,將自己同個 market 維持關係,呢間餐廳都實在係抵讚,星期五晚都吾趕客,有好多餐廳就算無 booking 都同d客講定要交檯先。我上個禮拜三同朋友去恆隆中心搵旅行社資料,八點過 Outback 食飯,無訂位, 距居然話八點九要交檯!八點九?!星期三炸wor!巴閉!! 終于當然係頭也不囘就走左!
[版主回覆07/30/2013 16:35:27]8:00om入座要人8:45pm交枱有夠騎呢! 我會叫佢示範一次俾我睇點樣可以喺45分鐘之內連點餐連烹調連吞入肚都攪掂埋. 如果你地既大廚30分鐘之後先菜, 咁我咪得15分鐘食? 希望我地下次再南京東路佢地都可以維持唔趕客的精神便好了