2013年8月13日 星期二

沙嗲五香肉丁炒飯




 

 



11-Aug-2013






最近爸爸經常參與媽媽的麻雀耍樂活動, 以前佢好唔鍾意, 但而家就成日住媽咪去打. 咁都好既, 打麻雀可以同朋友吹吹水, 咁又過一日了.

今晚兩老又有"游乾水"活動
, 咁得我自己一個, 就最好做雪櫃清道夫.



我家雪櫃經常處於爆滿狀態, 當中廚餘為數都不少. 不計食物, 連醬料都有好多樽開左封又未用晒的.



呢隻沙嗲醬係爸媽之前去星馬旅行時買的手信, 其實係沾醬來的, 之前用過, 我覺得幾香口. 不過今次我將佢用來炒飯, 唔得咩!


 

材料

































材料



份量



冷飯



1



五香肉丁



1/3



雞蛋



1



蕃茄



2



蒜茸



½ 湯匙



蔥花



少許







調味料

















材料



份量





少許



沙嗲醬



1 ½ 湯匙





 





做法:



 

1) 冷飯雪櫃取出回溫約1小時



2) 五香肉丁濾走那些紅卜卜的油



3) 蕃茄切粒. 蔥切粒



4) 燒熱油鑊, 先炒散冷飯




5) 蛋拂勻, 加入少許鹽後放入飯內
炒勻




6) 加入五香肉丁炒勻




6) 加入蒜茸炒勻




7) 加入蕃茄粒炒勻




8) 加入沙嗲醬炒勻




9) 加入一半份量蔥花炒勻
, 上碟. 剩餘蔥花撒上面即成




果2個蕃茄巳經鄒晒皮, 那些食剩的五香肉丁都好似個幾星期前巳經喺雪櫃度. 最佳雪櫃清道夫捨我其誰



 

 

 

 




沒有留言: