2013年8月23日 星期五

青咖喱蠔煲

 





19-Aug-2013




成家人都鍾意食蠔
, 不論生或煮熟的. 不過本人玻璃肚, 唔敢食生蠔太多,
通常一餐食超過3隻就會馬上…….



 



以前在街巿好容易買到, 用一個長膠袋裝住的流浮山蠔. 不過由於生態汚染嚴重, 近年都唔係好敢買來食.  有時會改買美國來的筒蠔, 不過愈賣愈貴, $8X筒得果幾隻,  邊夠成家人食.



 



自從呢幾年急凍廣島蠔大舉進攻香港, 普及到連超巿都有得賣. 最可愛係唔算貴, 冰凍貨可以擺響冰箱, 幾時想食都得. 所以都較常食用呢種蠔.
雖則係急凍, 但肉質都唔錯, 只是一般較細隻, 唔夠過口癮.

我呢包急凍廣島蠔是早兩個星期在梁九記買的, $95/kg, 可以話平絕全港



 



 

 

材料





























材料



份量



急凍廣島蠔肉



500
(
16)



茄子



1 細條



蕃茄



2



甘筍



1細條



鴻禧菇



2







醬汁

































材料



份量



椰漿



1小盒
(200ml)



青咖喱



1 ½湯匙



魚露



1湯匙





1湯匙



檸檬葉



2



清雞湯



100ml+




 

做法:

1) 廣島蠔解凍. 燒滾一鍋水, 加入適量薑及蔥, 汆水約30秒


2) 撈起, 瀝乾水份


3) 甘筍去皮, 切幼條. 放入滾水內煮約5分鐘, 撈起, 瀝乾水份


4) 鴻禧菇洗淨, 切去底部


5) 蕃茄, 去籽, 切粒

6) 檸檬葉切幼絲

7) 茄子去蒂, 切條

8) 不沾鍋開中火, 注入椰漿約100ml, 加入青咖喱攪散後, 再加入魚露及糖. 糖溶後依次加入茄子


9) 甘筍



10) 蕃茄


11) 鴻禧菇


12) 注入餘下椰漿及適量入雞湯, 待再滾起, 熄火


13) 先舖一層蔬菜在焗盅底部, 然後舖上適量廣島蠔, 重複此步驟數次, 廣島蠔是最面果一層, 最後洒上檸檬葉絲



14) 放入巳預熱焗爐以180度焗至金黃即成


我大約烤了約10分鐘, 並沒有等待烤到金黃色便取出, 因為成家人等緊我碟餸呀







3 則留言:

MOONmoon 如月 提到...

咁多種咖喱我最鍾意綠咖喱
[版主回覆08/24/2013 22:58:26]Me too ar, give me five!

Kelvin 提到...

你好呀?我係你粉絲,我成日睇你的食譜,yahoo blog 要結束啦!請問有什麽方法看到你的食譜?或者你有無facebook?Thank you!
[版主回覆09/24/2013 16:48:38]而家想唔半途而廢都唔得. 我見好多網友都搬左去blogspot, 但係我攪左2個星期, 連個頭像都未upload到呀. 人人都得, 係我唔得, 超灰心! 仲有1個月時間俾我搬, 到時搬好就通知你啦.
[oiwing回覆09/24/2013 10:35:22]甘你個blog實在係整得好丫嘛!個idea又好,又吾係好似好多人甘講就無敵,做就無力,認認真真,圖文並茂,資料充足得黎又風趣幽默,仲有份堅持,吾會半途而廢,真係好鬼欣賞你架!你要學下不亢不卑喇!!你一定要通知我地搬去邊呀!!!
[版主回覆09/16/2013 15:46:11]唔好意思呀Kelvin, 我而家先睇到你呢個留這. 我沒有FB呀, 而且都仍未決定搬去邊, Yahoo好似因為呢排太多人搬而攪到好混亂, 我想睇定d先. 最後, 多謝你欣賞, 我以為我個blog無人睇架, 哈哈. 係呢, 咁你又有無blog呀?

oiwing 提到...

實在每次睇你個 blog 都有得益!由於公司個妹妹吾開心,我整左個青咖喱雞翼比距食,剩番3/4樽青咖喱醬都吾知點收科?! 蠔其實係我好like既食材,但多數呢吾係生食,就係西式,薑蔥又吾好送飯,邊有你甘 good idea? 多謝錫曬你!
[版主回覆09/16/2013 15:43:24]你唔整青咖喱雞翼比我食, 我都唔開心呀!. 樽裝的青咖喱放喺雪櫃都留得好耐. 我試過用佢來炒飯都好好食架, 你都試下啦.