2013年8月19日 星期一

焦糖茶慕絲蛋糕




 

10-Aug-2013



 



呢罐喺台北超巿買的焦糖茶葉”, 唔記得點解要買? 似乎都係貪得意居多.


其實要好細心聞才會聞到焦糖味, 唔話你知係焦糖味, 你一定聞唔出, 哈哈.

咁耐以來只係用過一次來整蛋糕 開左封, 唔用就會走味.



 

今日plan左用細佬買給我的伯爵茶葉整吐司, 突然間好有興緻再想整多樣"茶味"的甜品, 心中鎖定慕絲蛋糕.

摷左好多本甜品書, 但只係在Anita本"日嚐甜品"才搵到"伯爵茶慕絲蛋糕"的食譜. 咁就一於跟佢整啦


做法:

1) 先做伯爵茶忌廉


2) 加熱淡忌廉至冒煙


3) 加入焦糖茶葉, 加蓋焗15分鐘


4) 過濾, 放涼後移入雪櫃中備用(最好雪過夜)


11-Aug-2013

5) 隔天取出巳雪凍的伯爵茶忌廉及其餘材料


6) 伯爵茶忌廉放入大碗內打至6分發


7) 溶化魚膠片


8) 把少許巳打起伯爵茶忌廉加入魚膠溶液內快手拌勻


9) 再倒回伯爵茶忌廉內快手拌勻


10) 製作蛋白糖霜


11) 蛋白打至粗泡, 糖分3次加入


12) 打至約6, 7 分發


13) 把蛋白糖霜, 分2-3次加入伯爵茶忌廉內快手拌勻即成伯爵茶慕絲


14) 慕絲圈底部墊一片海綿蛋糕 (我懶自己焗海綿蛋糕, 所以在餅店買. 原來咁細個, 我諗只有4")


15) 倒入一半伯爵茶慕絲


16) 再加入另一片海綿蛋糕


17) 把餘下的伯爵茶慕絲倒進, 並抹平, 在桌面輕敲數下. 放入雪櫃冷藏至凝固 (我忘記了取出抿刀, 只用矽膠刮去抺平, 其實應該用抿刀抹平先至會靚仔)


~ 本來想懶, 唔整淋面. 但因為太耐無整慕絲蛋糕. 在製作伯爵茶慕絲和蛋白糖霜時都發覺自己打過籠, 個面一岩一忽太樣衰, 唯有整個淋面遮醜! ~

本想整易掌握的朱古力淋面, 但又想攪攪新意思. Reko本書入面有教的焦糖淋面好似唔錯


製作焦糖淋面所需材料


糖和粟膠煮成焦糖






淡忌廉放入另一鍋內加熱, 然後逐少加入焦糖內


當焦糖忌廉放涼至60度便加入巳浸軟的魚膠片




放表面貼上一張保鮮紙, 防止焦糖忌廉乾涸. 當放涼至35度便可以淋在蛋糕上


淋面蛋糕做過, 但今次係第一次淋成個蛋糕, 所以心情好緊張.  本來我都係成功的, 都淋得幾靚仔. 但衰在我藝術修為勁差, XX痕, 走去學人用白朱古力唧線條, 可能白朱古力調溫得唔好又或者我用錯方法, 總之唧到鬼咁肉酸, 唔衰攞黎衰.


Anita本書個食譜話用一個5" X 5"的正方形慕絲圈. 咁我用個6"既都有剩好多伯爵茶忌廉, 我諗佢既份量絕對夠做7"蛋糕.

剩係既伯爵茶忌廉, 海綿蛋糕碎同埋焦糖淋面, 我當然唔會浪費. 用來做左2個慕絲杯.





後記:
- 其實我覺得個伯爵茶慕絲甜味不夠同埋削左d. 但削身有可能係我fold得唔好的原故
.

沒有留言: