2013年8月27日 星期二

工房種 (I)



 

 

23-Aug-2013




見到好多包友用工房種製作出來的麵包都好鬆軟綿密, 超級靚仔. 其實對於工房種, 我確是一頭霧水, 唔知係乜東東. 

參考過一些網友的資料, 以為工房種一定要用星野酵母才發得成. 幸得包神"莎莉豪"指點, 原來使用普通水果培養出來的雙酵種都一樣得架!

於是便胆粗粗試下自行製作.  本來都無乜信心會成功, 點知經過12小時之後, 真的有發大一倍呢!




材料份量及做法
, 請按此進入莎莉豪的網站





材料
: (是次採用的雙酵種是藍莓雙酵種)







做法:




1) 所有材料混合 - 23 Aug 2013, 11:13pm








2) 室溫發酵至2倍大(約需12小時) - 24 Aug 2013, 11:22am



24號的11:22am巳發夠12小時及兩倍. 因為要去街, 就將佢放入雪櫃, 回家大約4:00pm從雪櫃取出, 回溫1小時後做包. 取出43克和藍莓雙酵及65度C湯種做全麥吐司.

1 則留言:

MOONmoon 如月 提到...

我睇到一頭霧水
[MOONmoon 如月回覆08/28/2013 22:42:09]做咗好耐,不過未得閒起種,所以今晚才起種
[版主回覆08/28/2013 22:36:51]提子係最易玩同發酵能力最強的水果. 你一定做到. 我睇你blog, 你都浸左好多日了, 做左餵乳酪果個步驟未?
[MOONmoon 如月回覆08/28/2013 22:09:35]我剛浸了提子雙酵,而家發緊做原種,都未知得唔得,點敢試其他?
[版主回覆08/28/2013 22:07:38]點解呀? 我初時都無諗過工房種咁易整. 只要你有水果培養的雙酵種就可以開工. 所有工房種材料混合後, 放在室溫12小時, 佢就會變到2倍大, 咁就可以攞來做包了!