2013年9月28日 星期六




29-Sept-2013








2011
年開始在YB建立一個小地盤寫下東寫下西, 初初建立時都覺困難重重. 幾度想放棄之祭, 但又無厘頭地解決到我都唔記得左係乜嘢難題.



 



有好多事要親身經歷過才領略到箇中困難, 經營一個步落格其實殊不容易. 有好多blog友真的十分努力及細心去打理自己的步落格, 我看到除了心生佩服之外還明白到點解小妹的步落格收視率長期低水, 就是因為我乸西! 哈哈! 呢樣嘢我係知架, 不過人懶無藥醫之嘛.



 



衷心感謝Yahoo提供一個免費的平台讓我抒發, 同時亦讓我在這裡認識到好幾位談得來的網友, 例如在台灣甩了很多腳毛的1733, 廚藝精湛的MOONmoon,
用雙腳走遍地球的Anna等等(排名不分先後).



 



好多blog友都搬左去Googleblogger.
可惜我人笨又懶, 攪極都唔明, 身水身汗, 仲死左好多巳經所餘無幾的腦細胞. 我只係一介"凡婦俗女", 想有個空間俾我寫下垃圾啫, 要我變身成為IT技術人員, 我覺得好麻煩又費神.



 



為了慣切我懶人的精神, 我唔打算再寫了, 大家好好保重啦~




2 則留言:

1733 提到...

唉!最唔想睇到你呢一篇。點知你就寫左呢一篇添。

[版主回覆10/08/2013 17:25:32]天下無不散之筵席嘛
[oiwing回覆10/07/2013 15:26:21]實在係晴天霹靂
[1733回覆09/30/2013 21:01:34]
[版主回覆09/30/2013 15:21:44]無言感激! 留眼淚ing....
[1733回覆09/29/2013 23:35:28]支持你。
[版主回覆09/29/2013 21:58:34]開始寫嘢既時候係想喺網上世界度識多d志同道合既朋友, 大家有互動. 既然都無乜互動, 仲寫黎做乜鬼. 寫遊記太晒時間又傷神, 暫時唔係好有意欲再寫了. 所有片段在腦海最重要嘛! 如果我第日又身痕想再寫, 會接受你的提議, 寫喺word度. 呢兩年都多謝你既支持呀, 見無人騷我就喺我個blog度留言給力我! 我唔會消失, 一樣會喺巡blog, 去別的blog友度留言支持大家.
[1733回覆09/28/2013 22:20:39]你寫既遊記真係好好睇,咁第日去邊度先至有機會睇到呀?
會唔會自己用個Word 寫左就收埋佢先?
[1733回覆09/28/2013 22:18:19]其實你開始寫野既時候都唔係想得到D乜野啫?你幾咁辛苦先至克服左在新地區攪左個新居,咁就放棄?

1733 提到...

就著你對電腦不熟悉,很難明白怎樣搬家。而家介紹你去睇睇呢度→
就係http://WeShare.hk。

希望可以盡快把你所有文章及圖片搬過去新blogm。服務是完全免費架。

不過你可能要忍耐一點,因為WeShare.hk始終係一個新平台,有很多地方還未完善,因為現在時間緊迫,他們要先為大家搬好BLOG,再去改進版面及所有設定。

不過我去睇過就無乜興趣喇!
[1733回覆10/04/2013 06:48:10]對唔住呀!忘記通知你添。
橫掂你都無寫到野,唔理佢,就唔要佢囉。
再開一個新既,用過一個好D既假名再黎過。
[版主回覆10/03/2013 16:08:26]嗚嗚.....你無叫我唔好要Google+喎? 要罰你教我點收科呀而家. 今日睇東森新聞, 有個台灣女人真名叫"管家婆"呀. 無花無假, 佢出示左身份證架, 佢父母真係大整故.
[1733回覆10/02/2013 19:42:50]乜我無叫你唔好要Google+咩?
你個假名假到係人都知嘛?
[版主回覆10/02/2013 17:59:10]係我手臭, 上星期走去subscribe Google+. 咁早幾日我收到個notice, 話我用"多啦V夢"呢個假名登記, 佢地要暫停我戶口, 所以連帶取消埋我明明巳成功upload的頭像. 我好想unsubscribe Google+, 但又唔知點做. 好複雜呀, 頭都大埋. 我見個個blog友都係用假名個網名啦, 有乜問題喎.
[1733回覆09/30/2013 22:20:10]頭先我都仍睇到你在blogspot的頭像噃?
[1733回覆09/30/2013 22:18:10]做追隨者無頭像都得架。
不過真係唔知乜野原因你upload唔到頭像張相。會唔會係你部電腦既問題呢?
[版主回覆09/30/2013 22:12:52]我諗我都係同google無緣的了. 頭先一直試做你的"追隨者", 又要我upload多一次頭像, 明明上星期巳成功upload, 而家又問. 我又試upload唔到上去. 唉!
[1733回覆09/30/2013 21:04:33]所以介紹你去睇下囉!因為唔想你停手唔寫野嘛。
你有無睇Koo-san個blog?
有,因為佢係我blog友黎架。
唔知係唔係周身唔得閒,無心機睇,睇極都唔係幾明。
由英國返香港我會攪搬blog,到時唔明我都要明佢架。
[版主回覆09/30/2013 15:19:10]我睇左weshare了, 又唔係咁差喎, 始終佢係新嘛, 同埋係Yahoo指定可以"輕鬆搬家"的服務平台, 起碼唔駛自己咁辛苦搬去blogspot. 我會考慮! 另外, 你有無睇Koo-san個blog, 教人輕鬆搬去blogspot呀? 好似好易咁喎
http://koosan.blogspot.hk/2013/09/4-ybblogger.html
[1733回覆09/29/2013 23:35:42]
[版主回覆09/29/2013 22:01:59]唔該你, 其實我巳睇了無數條教人搬blog去Blogger的link, 包括香港及台灣. 睇完都唔明, 難過Yahoo萬倍. 我唔想攪咁多嘢, 頭髮都白埋, 最緊要俾我hea住過日子就得嘞! 我會把舊blog搬去隨意窩同埋dimcook, 咁就唔會無晒舊既文章啦.