2013年9月13日 星期五

“慢”遊老撾 ~ Day 29



 

27-Mar-2013 (Wed)


 



(是日行程: Bangkok -> Hong Kong)



 



瞓火車的心願算是於今趟旅程了郤了.  泰國的火車其實頗為殘舊, 有強烈花樣年華feel, 不過倒算幾乾淨.  整個車程其實會停靠幾個站, 大約半夜1點, 有一位泰國女士進入我的包廂, 她買了上格床的票.    她是一位很斯文及有教養的女士, 進房時她還以英語跟說聲不好意思,  不論上床或下床都是輕輕的, 深怕打擾我.

之後都有聊了一陣子, 讓我意外的是她英語非常好. 從我踏入泰國境那天, 所遇到的泰國人都係唔多識英文, 就算在機場問路, 都要問好幾個人至問到.  我很少到泰國遊玩, 成日以為泰國咁受中外旅客歡迎, 想必當地人的英語水平會很高. 原來是我自以為是而巳.

泰國的火車其實最聞名的是"誤點", 親身試鍊後, 果然名不虛傳. 好在一早睇左網友的資料, 所以我有心理準備.  火車的抵站時間supposed是5:50am, 但結果係約7:30am至到達Hualamphong Train Station.  當然唔會玩死我啦, 我訂的回程機票是4:00pm, 有足夠的時間搭車去機場.

在月台等了一會兒便見到兩位法國男士.

曼谷其實唔止一個火車站, 但以Hualamphong為主要骨幹. 這是Hualamphong的大堂, 大當側邊都有好多餐廳

 

火車站售票處.  唔記得我有無提過, 原先去程我都係想搭泰國火車入鏡老撾首都Vientiane的. 以前Thai Railway(泰國國家鐡路局)是有提供無網上預訂車票服務給外國人及有需要人士的, 不知何解, 我出發前他們就是取消了這項服務而沒有作任何解釋.  只在網頁上發出通告, 要乘客親自去到火車站購票. 就係這個原因, 我才改為乘巴士到泰國東北的NongKhai, 然後在那裡入境Vientiane.

剛剛再check泰國國家鐡路局的網頁, 預訂火車票的服務好似resumed喎.
http://www.railway.co.th/home/default.asp?lenguage=Eng



Hualamphong Train Station的外觀


昨天提過的煙剷法國男其實去老撾之前來過曼谷, 在這裡逗留了幾天才搭火車入境老撾, 所以他比較熟火車站附近的環境. 他帶我和另一法國男到火車站斜對面的其中一間食肆吃早餐, 佢話食過好食喎. 

右下角那位便是另一法國男, 他的名字叫做Serge Antoine.  我就唔識讀佢做名嘞



煎蛋, 腸仔加多士(85B), 咖啡(25B). 咖啡係即溶既, 同老撾的水準差天共地. 食物水準實在普通, 除了兩片多士是新鮮烘香之外, 腸仔和煎蛋都是涼的.  煙剷男"真識食":



當然呢條街唔止一間食肆, 在旁邊還有好多譔擇的, 例如串燒啦





超級肥雞, 不過我覺得係一隻A貨, 因為個樣好假


呢檔好似有食湯麵既




坐到8:45am, Serge就嚷著要埋單, 事關呢度既環境其實十分麻麻, 旁邊便是馬路, 車來車往, 吸廢氣吸飽, 加上又濕又熱, 仲難頂過老撾的天氣. Serge搭果班機係2:00pm, 我同佢都有大把時間前往機場, 不過泰國實在太熱, 大家商量下, 寧願早些到機場嘆冷氣.

煙剷男其實第二天才搭機離開泰國返回家鄉, 他教我們一個最省時及省$$的方法, 便是到附近的Hualamphong站搭MTR, 之後再轉車可直達機場. 不過佢唔記得邊個站落車, 叫我地問站內服務台.


方法是這樣的: 由Hualamphong站搭MTR到Pletchaburi站下車(29B)及出閘.  出左閘之後有路標指示行去Makasan站搭Airport Rail Link既Express Train, 唔算好遠, 大約行6分鐘便到, 但都行到身水身汗 (註: 由Hualamphong MTR站去到呢度前後約需30分鐘)


見到上面個"藍色標示"之後要搭一條escalator便可到達Makasan站.  一上到個站靜到以為有鬼, 除了職員外, 唔多覺有乘客, 同香港的"機場快線"的客運量爭天共地.

Makasan站的Airport Rail Link有兩條線, 一條是Express Line, 另一條是City Line.  兩條都可直達機場, 但是只有Express Line不停站.  我和Serge都決定搭Express Line, 因為City Line又要唔知行去邊先至有得搭(好攰呀, 唔想行)
 
在這個售票處買Express Line的車票


這便是Express Line的車票, 90B. 折回港幣才二十幾蚊, 實在抵到爛!



在職員提醒下, 才知道搭Express Line的乘客可以在售票處旁邊的航空公司櫃位check-in. 實在太好了, 不用再揹著重甸甸的背包上路


先把行李放在櫃位對面的X-ray過機, 無違禁品便可以把行李check-in.


全場只有我和Serge用呢個服務, 覺得自己似VIP多d!   再見啦.....我的背包....香港見!


check-in當然包括issue埋boarding pass俾我地啦


check-in完行李約9:45am, 啱啱好可以搭10:00am果班車, 只需20分鐘便可直達機場


在售票處旁的閘口進入去月台 (右下角個老外其實同我地同一時間入去Makasan站, 但佢一聽到職員話可以搭平d既City Line, 就立即同老婆拖住四件行李行去搭. 我見佢行到大汗疊細汗又拎住咁多行李, 好心唔好要慳果幾蚊, 要老婆行來行去咁辛苦.  搭Express Line包埋幫你拎行李才二十幾蚊港紙, 在香港, 搭機場巴士都唔得呀)


Express Line的終點站是機場B1樓層


和Serge到機場3樓這個foodcourt飲咖啡


我點了mocha, 45B, 味算不錯


和Serge道別後, 我仲有大把時間才上機. 於是在機場大樓續層逛.  先落去剛才落車的B1.


這是機搭Express Line去Makasan站的timetable


由機場開出Phaya Thai Station的timetable


在B1樓層, 有2間money exchange.  留意"港幣滙價"


同呢間綠色的money exchange為何差咁遠既?


這家綠色的有3.673, 頭先果間紫色的只有3.42


之後再去1樓


記得我2月27日抵達這個機場時都喺度磨左好耐, 但就唔知點解無落過去1樓. 我真是太失策, 原來呢層樓都有巴士開去NongKhai, 發車時間是8:00pm, 價錢一樣係495B.





早知唔駛咁辛苦, 入境泰國果一要來來回回坐shuttle bus去Public Transporstation Centre買車票, 買完車票又返回機場等, 等到夠鐘又要坐返shuttle bus去Public  Transportation Centre上車. 另外, 亦都印証左一樣嘢, 就係點解我在Public Transporation Centre上車果日會見到幾個老外巳經坐左喺巴士上, 原來佢地在機場上車.

但係我唔會認自己蠢, 因為我出發前係有上過Suvarnabhumi Airport的官方網頁check交通資料架, 不過d資料原來過晒時都無人update!  佢地個網頁都係叫人去Public Transportation Centre度搭車架.

http://www.suvarnabhumiairport.com/pdf/Brochure_Transport_Eng.pdf

我另外都有搵過好多泰國的旅遊書, 都無講可以喺機場搭車去NongKhai, 咁當然, 咁冷門既地方, 旅遊書又點會提丫.

機場仲有巴士直接去Vientiane同Pakse,  真方便! 不過就唔知要坐幾多個鐘



仲有車去柬埔寨添



Airport Express Bus原來巳於2011年6月停辦, 好心就搵人改下網站d資料啦


好多老外喺度排隊去Koh Chang, 我未聽過呢個地方, 想必是一個美麗的渡假天堂


點少得巴堤雅同華欣


呢層樓原來有個另一個foodcourt


好多職員同知"定"既遊客都喺度用餐


3樓的餐廳貴夾唔飽, 早知來呢一層開餐啦, 你睇幾多選擇, 平過3樓的餐廳一半都唔止呀
















Terminal雖然有4層樓, 但係無乜嘢行, 之前經常聴人講泰國機場好大好多嘢行有可能禁區果邊, 於是就過左海關先.  果然呢度係係非常之大既, 行到腳軟.  經過一輪格價之後, 禁區的物品又點平呢, 這道理, 全世界的機場如是. 

見到呢間cafe的gelato都幾抵食喎



五彩繽紛, 十分誘人


我點了2球的


一甜一酸, 是芒果和朱古力味


終於hea到夠時間, 我足足在機場"藕"了5個鐘頭, 絕對是破了自己的紀錄


泰航的飛機場都幾好食喎, 好過國泰的多多聲


呢個咖啡奶凍賣相不錯, 可惜我嫌太甜了, 只吃了一口

沒有留言: