2013年9月16日 星期一

試食報告: 朱古力雪糕 (預拌粉)



25-Aug-2013



 



去心甜補貨時見到呢盒雪糕粉的做法好簡單, 價錢又唔貴, 所以買左一盒, 諗住整俾雪糕狂姨甥女食








盒背都有教做法, 加凍水或凍奶一齊打


包裝盒內有有兩包東西: 左邊大包既係雪糕粉. 右邊細包既係chocolate chips


先把雪糕倒入器皿內, 為防止結粒, 奶要分幾次加入粉內


攪勻



用打蛋器以高速攪打10分鐘至濃 (註: 其實我有少少doubts, 點解加奶可以打得起, 於是我自行改為奶100克, 淡忌廉50克)



打夠10分鐘便加入那包chocolate chips. 成包落晒都係得果少少, 所以我自己再補一些平時焗曲奇餅用的朱古力豆落去充撐場面


倒入膠盒內, 再放入freezer雪至硬


評語: 甜到無朋友! 雖然有照指示用打蛋器高速打10分鐘, 但雪糕內的空氣仍然很少, 質地又硬又實, 口感古怪, 而且朱古力味好假. 連我姨甥女都唔吼呀, 只係食左兩啖就益大口仔了. 相信無下次!  


以前都未見過呢隻牌子的雪糕粉, 但最近接二連三在其他烘焙材料店見到呢隻印尼牌子既雪糕粉賣, 包括二德惠($16)及I Love Cake($20). 呢隻牌子還有兩款口味, 但我只係記得有雲尼拿味.
 























 

1 則留言:

oiwing 提到...

Yahoo! Blog將於2013年10月30日進入唯讀模式,2013年12月26日關閉服務 ..... 點算呀??!!
[版主回覆09/17/2013 16:04:10]知呀, 我未決定搬去邊住, 睇定d點先算吧.