2013年9月28日 星期六

花椒醋炒土豆絲





27-Sept-2013






真失, 第一次食土豆絲是十幾年前同家姐去北京旅行時在一家地踎餃子店吃的.  我地兩個"港燦"都唔知土豆絲係乜就點來吃. 後來先知土豆即係我地既馬鈴薯.  平時食薯仔的方法不離咖喱薯仔雞翼, 蕃茄薯仔煲湯, 母親大人的家傳薯仔餅還有西式的hash brown或焗薯茸.......原來薯仔切成幼絲再炒, 咁既食法好清新滋味, 無咁starchy又可以食到薯仔本身既味道. 那時才知道原來薯仔既食法咁廣泛, 係我地井底蛙而巳



回港之後都巳把炒土豆絲忘得七七八八, 係近年偶然在一些地方菜館見到, 有些還以冷盤形式奉客.  曾經要求媽媽做給我吃, 佢都做得似模似樣, 不過土豆絲變左"土豆棍"囉, 因為切得好似擂漿棍咁粗呀!

在肥媽的食譜書內都有一個名稱很誘人的炒豆土絲菜式, 便是這個"花椒醋炒土豆絲". 我估肥媽都係在大陸工作時吃到, 再自行研發吧!



材料:


調味料



做法:

薯仔2個去皮切絲(大約有400克), 浸於冷水中 (間中用手搓下佢, 等佢去咁d 澱粉質, 炒出來會更爽脆)


薯仔絲撈起, 用布抹乾水份


燒熱油鑊, 先下花椒爆香


跟住爆香指天椒


跟住爆蒜茸



花椒, 指天椒及蒜茸爆香後加入薯仔絲炒至轉色


加入紅甜椒絲炒勻 (原著是加入紅辣椒, 不過我手邊無, 就用左早幾日用剩既紅甜椒代替)


加入調味料. 先放雞粉炒勻



接著放豉油, 炒勻



最後放陳醋, 炒至自己喜歡的軟硬程度. 可以夾一條試下, 如果好似蘋果咁脆就係未得, 要炒多陣. 另外仲要試味. 我覺得除左醋酸味, 乜味都無. 所以自行加左鹽半茶匙及糖1/2湯匙才夠味呀


花椒方面, 我驚麻果頭我食唔到, 所以只落了約1/2茶匙. 但原來炒起唔係好覺佢既香味, 我諗可以增加至1茶匙



很便宜的一道菜, 5蚊雞2個薯仔!


沒有留言: