2013年9月1日 星期日

“慢”遊老撾 ~ Day 22

  



20-Mar-2013 (Wed)



 



(是日行程: Don Khone島百無聊賴的一天)



 



今天比昨天更沒事幹, 完全不是我旅行的風格. 平素去旅行我都會把節目排得密麻麻. 但來到老撾, 玩法和思想價值觀就要改下嘞!

沒事可幹, 就最好盡情吃喝. 找了這間Khampasong Restaurant吃早餐


島上餐廳選擇不少, 但我人向來挑剔, 嗱渣既地方我最怕. 見呢度幾企理, 便入內幫趁. 左邊那些座位是畀人瞓上去的, 呢個國家的餐廳好興咁(有點似烏茲別克). 我個人就唔鍾意倔住對腳食嘢, 但我見老外就好受落


點了個pancake with banana and honey(15,000K)及凍咖啡(8,000K), 足足半小時來才上菜, 全間餐廳得我一個, 真是慢工出細貨.  pancake味道不錯, 但超大份, 我只係夠KO一半. 至於杯凍咖啡, 有照我吩咐少甜, 但就放唔夠冰, 呢度熱到好似火焰山咁, 一陣間d冰就溶晒 


早餐嘆左半個鐘啫, 食完要去買明天返回Pakse的車/船票. 途中見到一家民居有個大筲箕飛來飛去, 原來係當地人氹BB仔瞓覺的"原始搖籃"


唔知係邊類家禽, 有少少似鴨, 但留意左邊果隻, 應該係雄性, 佢個頭生到一舊舊紅卜卜嘢好肉酸, 好似生瘤咁, 有少少衝動我揼佢


我都係幫趁返自己入住果間民宿買車/船票(50,000K)


民宿還在旁邊經營了一家士多, 賣汽水, 小食及電話咭之類. 我較早時候買果張電話咭巳用光value, 要買過第二張.  呢度買要11,000K. 貴過在Phonsavan買10,000K


順口問負責人, 兩間河景bungalow的住客退房未? 原來一間今早巳退左....太好了! 雖然明天便離開Don Khone, 只可以享受一天, 但我都寧願加錢轉房.

我住左邊果間. 在老撾要自己洗衣服, 晾衣繩我都有準備到


bungalow前面種有幾棵辣椒樹, 老撾人真的無辣不歡


向河的bungalow, 環境好多了, 起碼光猛好多先吖, 係咪?


一打開門, 唔駛兩步就可以跳上吊床, 對住條河發呆


浴室都大d


轉左房又出去找樂子. 見到有個牌指住條路去另一個waterfall, 我估唔駛錢(啱我!), 於是便影低個指示牌, 跟住呢條小徑行



個牌話行"1km跟住左轉" 但我行左1粒鐘都見唔到有指示左轉. 呢個島咁多遊客, 但呢條路徑我行左1粒鐘都見唔到一個遊客, 四野無人, 有少少驚. 於是便折返


呢度既internet cafe唔平, 始終島仔資源有限, 所以乜都會貴d


Don Khone唔係無高級住宿. 呢間Auberge Sala Done Khone可算是島上其中一家最高級的酒店. 根據Lonely Planet的資料, 此酒店前身是一間醫院. 門面寫住since 1896, 我估係間醫院既創辦年份


雖然呢間酒店成個look都好豪華, 但位置上我就唔like, 因為佢起喺內陸, 無一間房或者bungalow係有河景架, view方面輸晒


呢間酒店仲有一個特式, 就係前面有一個好舊既籠, 養住一隻金色猿猴. 個籠好舊, 入面又有好多空水樽同垃圾, 想必是頑童掟入去


我見佢悶悶不樂咁都幾可憐.  右手邊其實有幾個工人在興建緊一個新的鐡籠俾佢架


今早個pancake實在太飽肚. 攪到3:00pm才食lunch.  又揀左另一間河景餐廳

餐廳風格同之前食過果幾間有少少唔同
 
 
 茅屋頂無咁熱


點左fried noodle with veggie (15,000K)同凍咖啡(6,000K). 又係成間餐廳得我一個, 都要等半個鐘至上菜, 好在我唔係特別肚餓.

炒麵味道似pad thai, 普通啦, 不可以話難食既. 至於杯凍咖啡真是一大敗筆, 居然用咖啡粉開, 超hea



原來餐廳旁邊有個較好的"碼頭"上落客. 前日來果個船夫真是懶到無人有, 求其搵撻地方就泊隻船, 無樓梯無盛, 個山坡仔又斜又跣腳, 攪到個人要好似動物咁, 四腳爬爬咁爬上到去大路. 背住個咁重既背包真係好高難度動作.


食飽又週圍巡. 見到呢個咁乖既學生哥, 一放左學, 校服都未換, 就幫屋企手, 開架電單車, 向島上餐廳兜售麵包. 真是好孩子!


俾左錢換房, 梗係要嘆番夠.  有乜嘢爽得過攤喺張吊床度, 搖番幾粒鐘先?  睇見我對腳晒到一截截色真係好肉酸.








沒有留言: